Bence O Parfüm Iyi...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Bence O Parfüm Iyi...
Boyuk bir supermarkette deodarant bölmesindeki deodarantlara baxirdim
(bakıyordum) yanimda duran kisi üzünü mene teref tutub (dönüp) "Sence bunu
alim?" deyese sordu. Men de heyecanlanib "Mence o yaxsidir" dedim ki,
arkamdan bir gadın sesi "Ezizim ehtiyacin yoxdur, gelen defe (bir dahaki
sefere) alarsan" dedi. Sen deme, arkamda duran arvadinna (eşine) sorusurmus,
ordan nece (nasıl) cixdigimi bir Allah bilir

(MUNCHKİN, yaş 31, cinsiyet kadın)
 

mservank

Üye

büyük bir süpermarkette kadının teki geziyormuş adamın teki bunun tarafına dönerek sence bunu alayım mı demiş o da o iyi al demiş arkadan bir kadın sesi gelmiş ihtiyacın yok bir dahaki sefere alırısn demiş o ses de adamın eşinin sesitmiş kadın o utançla nasıl çıktığını bi Allah bilir bi ben bilirim diyo
diye anladım umarınm yanlış anlamamışımdır
 

kurt bey

Üye
men anlamişam ay balam çoh sagolasın
 
    Konu Sahibi

arkadaş çok doğru anlamış
 
yazık olmuş kadına yaa.çok utanmış. eline saglık
 
Zuhahah GüseLdi Eline SağLık
 

GuNSTuR

Üye
az okurken zorlandım ama güzeldi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...