Melo soyunma odasının ordaki tribüne forma gösteriyor. Adamlar karşı tribünden geliyor. Benim beşiktaşa olan sempatimi bitirdi bu taraftar. Kim hatali derseniz tarafdarda hatali melo'da hatali.
olayların başlaması melodan çok önce oluyor. Taraftarlar birbirleri arasında bayraklarla kavgaya tutuştular melo faul yapıp kırmızı kart yediği anda güvenlik görevlileri koşuşturmaya başladı tribün tarafına. Melo formayı çıkarıp gösterdiğinde zaten sahaya girenler vardı. Melo diyor herkeste melodan önce olanlar önemli.
her siyah beyaz renge bürüneni beşiktaş tavaraftarı sanmayı
her sakalılıya dede denmez
şimdi düşünün en çok holigan hangi takımın taraftarından çıkıyor he
işte o da aynı kişiler başka renge bürünüp ortalıgı karıştırıyorlar