Ben Utandım

Haluk.

Üye
Melo soyunma odasının ordaki tribüne forma gösteriyor. Adamlar karşı tribünden geliyor. Benim beşiktaşa olan sempatimi bitirdi bu taraftar. Kim hatali derseniz tarafdarda hatali melo'da hatali.
 
Tepkiler: Samet.25

Samet.25

hakeminde payi var burak in elini vermedi
 

zombaka

Üye
    Konu Sahibi
Tam anlamıyla rezil bir maçtı zaten büyük ihtimal 3-0 yenik sayılcaz yani olan bizim gole olcak 4-5 maç seyircisiz oynarız inşallah puan silmezler
 

Haluk.

Üye
Ve rıdvanı unutmamak lazım.
 

Haluk.

Üye
Neyse rıdvanı unutalım tamam. Ama hiç bir program hakemi yerden yere vurmadı
 

Bay H

Üye
olayların başlaması melodan çok önce oluyor. Taraftarlar birbirleri arasında bayraklarla kavgaya tutuştular melo faul yapıp kırmızı kart yediği anda güvenlik görevlileri koşuşturmaya başladı tribün tarafına. Melo formayı çıkarıp gösterdiğinde zaten sahaya girenler vardı. Melo diyor herkeste melodan önce olanlar önemli.
 
Tepkiler: Haluk.
Olayları çıkaran 1453 kartallari
 
Tepkiler: Samet.25

KayraBey

Üye
Bu ülkede futbol kalkmalı.
 
her siyah beyaz renge bürüneni beşiktaş tavaraftarı sanmayı
her sakalılıya dede denmez
şimdi düşünün en çok holigan hangi takımın taraftarından çıkıyor he
işte o da aynı kişiler başka renge bürünüp ortalıgı karıştırıyorlar
 
Tepkiler: Haluk.

KayraBey

Üye
Neden kulağım çınladı acaba? Birisi laf sokmuş sanki...