Ben SENSİZ ÖLÜYORUM..Kahretsin Susuyorum!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Romantik Prens

Romantik Prens

Üye
    Konu Sahibi
Ben SENSİZ ÖLÜYORUM..Kahretsin Susuyorum!


Şimdi yanında olup;
İnmek vardı gözlerinden yüreğine.
Akmak vardı ılık ılık damarlarında.
Çırpınmak vardı kalbinde delicesine...

Kalem olmak vardı sonra ellerinde
Mürekkep olmak vardı,
Beyaz kağıtlara ben diye yazdığın...
Bir damla göz yaşı olmak
Damlamak vardı mektuplara...
Her nefes alışında,
Derinden bir 'ahh' olmak vardı.
Hiç hesapsızca dudaklarında...

Ter olmak vardı şakaklarında.
Nefes olmak vardı her sigaranda.
İçki olmak vardı içtiğin yudum yudum.
Yumruk olmak vardı masaya vurduğun...
Asi olmak vardı zamana,
Yırtarak geceyi.
Sana koşmak vardı.
Basmak bağrıma.
Başını koymak omzuma.
Seni sevmek vardı şimdi,
Sevilmek deli dolu çılgınca...

Sen olmak vardı.
Senin olmak vardı.
Sende kalmak vardı.
Yeniden bir bütün olmak vardı.
Hiç ayrılmamışcasına...
Şimdi var gücümle bağırmak vardı imkansızlıklara.
Ayrılığı kelepçe gibi kalbimize vuranlara.
Ben ONU SEVİYORUM...
Ben ONU İSTİYORUM...
Ben SENİ SEVİYORUM...
Ben SENSİZ ÖLÜYORUM...
Kahretsin...
SUSUYORUM! ! !
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
süper> ellerine sağlık
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt