Ben Maxicepli Değilmiyim ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

irun

Üye
    Konu Sahibi
Ben Maxicepli Değilmiyim ?
Mesajın yayınlandığı tarihteki kullandığım imza :


Ben Maxicep'li Değilmiyim ?



















reklamları izlediniz...
 
O tombul ablayı yakalayıp; "Değilsin işte; değilsin!" diyememiştim. Bari sana diyeyim...

Değilsin işte; değilsin!


 
obaaa super olmus war ya

helal olsun ya aklıma kesinlile bole bisi gelmez : bravo:
 

B@TuH@N

Üye
Bu mesajın içeriği mevcut değildir.
 

alihan

Üye
çook iyi valla elıne sağlık
 

D3N1Z

Üye
harika olmus elıne saglık
 

irun

Üye
    Konu Sahibi
sağolun arkadaşlar, beğenmenize çok sevindim

yitik oyun, düzenlediğin yarışmalara giremiyo olabilirim ama, bu maxicepli olduğum gerçeğini değiştirmez
 

jöly

Üye
çok güzel olmuş
 

Salihyet

Üye


nike roman :artı:

yinede irun'un ki fena olmamış.
 

VoLo

Üye
süper olmuş irun.ellerine sağlık.gerçekten çok ii düşünmüşsün yaw
 
Biz kardeşiz!!

Yıldız sayısının bi anlamı yok!!!

Sadece ne kadar cana yakın olduğumuzu gösteriyor o kadar!!!

Saygılar!!
 

Salihyet

Üye
aslında resimlerden bir isyan bile çıkartabilirdim ama ben o kadar art niyetli değilim
 

hidayet

Üye
çok iyi olmuş tebrikler
 
<div class='quotetop'>(irun &#064; May 12 2006, 01&#58;56 PM) [post=332978]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>yitik oyun, düzenlediğin yarışmalara giremiyo olabilirim ama, bu maxicepli olduğum gerçeğini değiştirmez [/b][/quote]Katılmıyorum. Sen maxicepli değilsin&#33;


maxicep&#39;in bizzat kendisisin...
 

FrontmaN

Üye
Aramızda birkaç pixelin lafımı olur hiç ?
 

irun

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar bu tamamen eğlence ve espri amaçlı hazırlanmış bişeydi, okduğum birkaç yorumdan sonra yanlış anlaşılabileceğimi düşündüm ve bu açıklamayı yapma gereği hisettim.

maxicepte bulunan herkes için, üst rütbelere ulaşmak, onur üyeliği, ayın üyeliği gibi ünvanlar almak, önemlidir ve değerlidir. bu unvanları kazanmış olan bütün arkadaşlarım bunu hakederek aldılar ve hepsininde bu başarılarını takdir etmemek mümkün değil.

ben sadece diyorum ki, tüm bunlara sahip olmasa bile maxicepli maxiceplidir.
aslında öyle bile demiyorum yaa, bu eğlencelik bir olay, gülün geçin, bundan ciddi yorumlar çıkarmanın anlamı yok.
kimseye çatıyo falanda değilim, kimse üzerine alınmasın, herkes rahat olsun ok.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...