ben hangi tayfayım

Akıncı

Üye
    Konu Sahibi
ben hangi tayfayım
yoksa berlin duvarı
 

Oğuzhan

Üye
Sen bizdensiz morukçuğum. Eski gereksizler lafı aslında iyi geçindiklerimiz. Eski denmesinin 6-7 ay öncesi denmesinin sebebi o dönemde daha çok anlaştığım üye bulunması. Sen istisnasın. Sen aslında eski gereksizsin.
 
Buralarda eskiden çoook şey vardı o zamanlara aklınız yetmez seneee
 

Türe

Üye
Ayrıcalıklar bu parafta
 
İyidir gardaşlık sen nasılsın
 
Tepkiler: Enes