Ben Geldim.. (van_hoijdonk)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ben Geldim.. (van_hoijdonk)
Hepinize Öncelikle İyi Akşamlar..



Yaklaşık 15 gündür bazı sebeplerden ötürü aranızda yoktum. Yeniden buradayım.



Özlemişim sizi be...
 
baba bılgısayarımı deıstırdın???+N70 almısın hayırlı olsun!
 

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Merhaba kardes hosgeldin sensiz bir maxicep düşünemiyorum,aramızdasın siteyi bi kontrol et bakıyım sen

Tekrar hosgeldin mekana...
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Hoş geldin de, sen yoksan siteye giren kimdi?
 

iceboy

Üye
Hosgeldin, sefa getirdin de, bize ne getirdin?

Hehe, Chavrash bende oyle saniyordum sanki gormusum gibi ama sanirim halisinasyondu. Cokmu ozledik nedir!!!
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(RockFord Fosgate &#064; Mar 26 2006, 10&#58;54 PM) [post=305047]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
baba bılgısayarımı deıstırdın???+N70 almısın hayırlı olsun&#33;
[/b][/quote]

Biglsiayarı değiştirmedim aynı pc.. N70 alalıda 10 gün kadar oldu.. Sağol..

<div class='quotetop'>(barabelli &#064; Mar 26 2006, 10&#58;56 PM) [post=305049]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
hg baba
[/b][/quote]

Hoşbulduk..

<div class='quotetop'>(ChavRash &#064; Mar 26 2006, 10&#58;57 PM) [post=305050]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Hoş geldin de, sen yoksan siteye giren kimdi?
[/b][/quote]

Son mesaj 11 Mart.. O zamandan bu yana sadece ara sıra girdim. Mesaj dahi atmadım..

<div class='quotetop'>(iceboy &#064; Mar 26 2006, 10&#58;58 PM) [post=305051]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Hosgeldin, sefa getirdin de, bize ne getirdin?

Hehe, Chavrash bende oyle saniyordum sanki gormusum gibi ama sanirim halisinasyondu. Cokmu ozledik nedir&#33;&#33;&#33;
[/b][/quote]

Elim boş geldim..

Chavrash&#39;a cevap verdim zaten yukarıda..
 
Hoşgeldin dostum yerin ve benliğin fark ettiriyordu...
İyiki Varsın..
 

Haberci

Üye
Aramızda seni tekrar görmek çok güzel Ahmet.
Mekanına Hoşgeldin
Sensiz MaXiCeP in tadı çıkmıyordu...
Hadi işbaşı bakalım yattığın yeter
 

abuvice

Üye
Bu mesajın içeriği mevcut değildir.
 
Hoşgeldin üstad,avatar falan deişmiş güzel olmuş...
 
aga sekil yapmısız resimdei telefondu hosgeldin tekrar arayı acma maxiyle yaa
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(juniouremre &#064; Mar 26 2006, 11&#58;07 PM) [post=305060]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Hoşgeldin dostum yerin ve benliğin fark ettiriyordu...
İyiki Varsın..
[/b][/quote]

Geldim ya artık gerisi boş..

<div class='quotetop'>(Haberci &#064; Mar 26 2006, 11&#58;10 PM) [post=305062]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Aramızda seni tekrar görmek çok güzel Ahmet.
Mekanına Hoşgeldin
Sensiz MaXiCeP in tadı çıkmıyordu...
Hadi işbaşı bakalım yattığın yeter
[/b][/quote]


Yatmaya devam yarın sabah okul var..

<div class='quotetop'>(abuvice &#064; Mar 26 2006, 11&#58;23 PM) [post=305079]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>

[/b][/quote]


Asıl benden İmzan kural dışıymış sildim..


<div class='quotetop'>(__Midas__ &#064; Mar 26 2006, 11&#58;24 PM) [post=305080]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Hoşgeldin üstad,avatar falan deişmiş güzel olmuş...
[/b][/quote]


Sağol. Avatar-İmza falan yenilikle döneyim dedim..


Ayrıca senin imzada değişti ben gelince bi bak..

<div class='quotetop'>(Gokhan43 &#064; Mar 26 2006, 11&#58;25 PM) [post=305082]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
HOşgeldin kardeşim
[/b][/quote]


Hoşbulduk Gökhan..


<div class='quotetop'>(MiStA Fb &#064; Mar 26 2006, 11&#58;27 PM) [post=305087]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
aga sekil yapmısız resimdi telefondu hosgeldin tekrar arayı acma maxiyle yaa
[/b][/quote]


Evet ya biraz öyle oldu tarz değişikliği yaptık..
 

tofy

Üye
tekrar hoşgeldin ahmett ailemizeeeeeeee
kolay gelsin iyi yazışmalar ve iyi çalışmalar
 
<div class='quotetop'></div><div class='quotemain'>Ayrıca senin imzada değişti ben gelince bi bak.. [/b][/quote]
Evet şimdi düzelttim...
 

a21a

Emekli Yönetici
Hoşgeldin.. Adaşım.. Ahmet kardeşimiz.. Maxicep emektarı...
 

Salihyet

Üye
iyi oldu döndüğün tekrar hoş geldin.
 

ibonline

Üye
siteye hosgeldin ahmet
ama msnde hep online görüyorum seni
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...