Ben de artık Beşiktaşlıyım

Sponsorlu Bağlantılar

India

India

Üye
    Konu Sahibi
Ben de artık Beşiktaşlıyım


NBA’in en iyi iki oyun kurucusundan biri olarak gösterilen Deron Williams, Amerikan basınına siyah beyazlı takıma transfer olacağını açıkladı. Williams, eşi ve dört çocuğunu da İstanbul’a getireceğini belirtti.

İmza töreni gelecek hafta
NBA’deki lokavt süresince siyah beyazlı kulüpte oynayacağını söyleyen 27 yaşındaki süper yıldız, kararını vermeden önce Utah Jazz’daki eski takım arkadaşları Mehmet Okur ve Dee Brown ile konuştuğunu söyledi. Eşini ve dört çocuğunu da İstanbul’a getireceğini vurgulayan Deron Williams, imza töreninin gelecek hafta ABD’de yapılacağını ifade etti. Türkiye’ye para için gelmediğinin altını çizen Williams lokavt süresince oturmak istemediğini ve bu yüzden Beşiktaş’a geldiğini söyledi.

Williams, “NBA yönetimi bizim oturmamızı istiyor. Bizi salonlara sokmuyorlar, antrenman yapmamızı istemiyorlar. Biz de oyuncular olarak kendimize başka bir yol çizmeliyiz. Onların dayattığını yapmak zorunda değilim. Organize idmanlar yapacak ve ciddi rekabetçi maçlara çıkacağım. Böylelikle lokavt biterse lige hazır bir şekilde gireceğim” dedi.

Kobe, Çin’de seviliyor
ABD Milli Takımı’nın da formasını giyen oyun kurucu İstanbul’da yaşayacağı için çok heyecanlı olduğunu söyledi. Williams, Beşiktaş’ın kendisine şehirde kaldığı süre boyunca ev, araba ve özel güvenlik sağlayacağını belirtti. Deron Williams, transfer haberi sonrasında birçok farklı NBA yıldızının kendisinden görüş aldığını ifade ederken; NBA’den Avrupa’ya göçün devam edeceğini söyledi.

Williams, Beşiktaş’ın ilgilendiği LA Lakers’ın süper yıldızı Kobe Bryant içinse, “Kobe’yi Çin’de çok seviyorlar. Onun Türkiye’den önce Çin’e gideceğini düşünüyorum” dedi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva


Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
:alkis:alkis
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Aslında tam bir kumar oynuyor Beşiktaş ...
Lokavt süresi yarında dolabilir , e aldıkları an da ellerinde patlayacak ...:)
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Aslında tam bir kumar oynuyor Beşiktaş ...
Lokavt süresi yarında dolabilir , e aldıkları an da ellerinde patlayacak ...:)

şanslarini deniyorlar. Bi gelsin ben bile maçlarına giderim. :ehe
 
fireman87

fireman87

Üye
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
şu knuyu hortlatmayn artk.forumdan bri beşktaşa geçti sanyrm her gördgmde başlğı:D
 
India

India

Üye
    Konu Sahibi
:D başlığı değiştirmek lazım
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
aynen değşmek lazm:D
 


Üst Alt