Ben bu telefonu satarım arkadaş bıktım bıktım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
dekor67

dekor67

Üye
    Konu Sahibi
Ben bu telefonu satarım arkadaş bıktım bıktım
arkadaşlar tel c7 ya aldım alalı yok ovi sorunu yok anna sorunu yok vıdeo ızlyenene ynk 1 GUN ŞARJI gıtme bi servıse yolladım 22 gunde geldı 800 tl ye aldım yazık gunah degılmı bna ya walla aradım nokıa yı agzıma gelenı soyledım ya

----------Eklendi @ 03:22:09 ---------- Yazıldı @ 03:19:47 ----------

sorunum mu 1 video ızleyemıyorum 2 sarj 1 gun gıdıyor isletım sıstemim de anna
 


RonaS

RonaS

Üye
21. yy da nokia alınmaz dostum sen onu sat iphone veya htc modellerine bak nokia yaramaz
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
aynı sorun c6 01 dede var şarj dayanmıyor telefona 1 günü bırak 5 6 saat içinde bitiyor(ciddiyim)
 
y n s c n

y n s c n

Üye
Sen hatayı nokia almakla yapmıssın bi kere, ama olan olmuş artık.. 2.el'den satıp kurtul bi şekilde ne kadar kurtarsan kàrdır..
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
garantiye versem bişey yapamazlarmı ya çabuk bitiyo şarzı hep tasarruf modunda kullanıyorm oda güzel olmuyor :vur
 
aldemirfatih

aldemirfatih

Üye
21. yy da nokia alınmaz dostum sen onu sat iphone veya htc modellerine bak nokia yaramaz
ben elimde ki samsungu kardeşime kaptırınca aldım c6-01..telefon güzel ama bu ANNA telefonun ANNA sını belledi valla..
 
covar

covar

Üye
arkadaşım bende c6-01 var telefonla fazla uğraşınca rahat 1 gün gidiyor uğraşmayınca 2 günden fazla dayanıyo ovi falan diyosun hicbirinde sorun yok şu ana tek bende anna yaptım sistemi
 

burakcal2

Üye
bendede c7 vardi.simdi Nokia 701aldim cok memnunum.simdi iphone 4 culeri kiskandiriyorum.
 
valent

valent

Üye
Bendede c7 var şarj sıkıntısı var ama onun dışında fırlamanın herşeyinden memnunum

----------Eklendi @ 09:29:12 ---------- Yazıldı @ 09:28:32 ----------

Umarım şu şarj konusunada bir çözüm bulunur
 
maxirabit

maxirabit

Üye
garantiye versem bişey yapamazlarmı ya çabuk bitiyo şarzı hep tasarruf modunda kullanıyorm oda güzel olmuyor :vur
Tasaruf modun da bile max. çok kullanıyorsan en fazla gidiceği 2-3 saat arasıdır tam dolu bataryada.
Çünkü sensörden dolayı güneşe falan çıkarsanız ekran parlaklığı artıcağından bataryanızı yer.

Konuya da gelince;
Satmak istiyen satabilir,kimse zorla alın demez size.
 
TheMadness

TheMadness

Üye
NFC'yi kapatırsanız düzelir :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

aziz360
Cevap
30
Görüntüleme
115K
loss_pain


Üst Alt