dekor67
Üye
Ben bu telefonu satarım arkadaş bıktım bıktım
arkadaşlar tel c7 ya aldım alalı yok ovi sorunu yok anna sorunu yok vıdeo ızlyenene ynk 1 GUN ŞARJI gıtme bi servıse yolladım 22 gunde geldı 800 tl ye aldım yazık gunah degılmı bna ya walla aradım nokıa yı agzıma gelenı soyledım ya
----------Eklendi @ 03:22:09 ---------- Yazıldı @ 03:19:47 ----------
sorunum mu 1 video ızleyemıyorum 2 sarj 1 gun gıdıyor isletım sıstemim de anna
----------Eklendi @ 03:22:09 ---------- Yazıldı @ 03:19:47 ----------
sorunum mu 1 video ızleyemıyorum 2 sarj 1 gun gıdıyor isletım sıstemim de anna


