kum kзđiśi
Üye
Ben Bu Gece Saçmaladım Sana ...
Bilmiyorum kaç günümü alacak
Yada kaç gece daha resimlerine bakıcam
Bıkmak bilmeden kaç kere adını tekrarlamam gerekecek
En önemlisi seni unutmam için kaç yıl geçmesi gerekecek
Tenime değen ellerinin izi
Dudaklarımda öpüşünün tortusu
Gözlerimde bakışın
Kulaklarımda "Seni Seviyorum"ların varken
Kaç yıl seni unutturmaya yetecek ?
Dün gece yine yürüdüm sokağında
Ayaklarımı sürüdüm kaldırımına
Saatlerce bekledim pencerenin önünde
Umutsuz bi haykırış savurdum geceye
İsmin yankılandı boş sokakta
Sonunu getiremediğim bi masaldın sen
Daha yarısında uykuya daldın
En mutlu yerinde sırtını döndün masala
Hani masallar hep mutlu sonla biterdi
Hani kimsenin gücü yetmezdi sihri bozmaya
Seninle beraberken beni terkeden içkide arıyorum şimdi vefayı
Efkar bastı yine
Sigaramdan duman
Şarabımdan yudum çekiyorum
Mutlu ol sen beni düşünme
Ben yine bu gece
Sensizlikte sana saçmalıyorum
Yada kaç gece daha resimlerine bakıcam
Bıkmak bilmeden kaç kere adını tekrarlamam gerekecek
En önemlisi seni unutmam için kaç yıl geçmesi gerekecek
Tenime değen ellerinin izi
Dudaklarımda öpüşünün tortusu
Gözlerimde bakışın
Kulaklarımda "Seni Seviyorum"ların varken
Kaç yıl seni unutturmaya yetecek ?
Dün gece yine yürüdüm sokağında
Ayaklarımı sürüdüm kaldırımına
Saatlerce bekledim pencerenin önünde
Umutsuz bi haykırış savurdum geceye
İsmin yankılandı boş sokakta
Sonunu getiremediğim bi masaldın sen
Daha yarısında uykuya daldın
En mutlu yerinde sırtını döndün masala
Hani masallar hep mutlu sonla biterdi
Hani kimsenin gücü yetmezdi sihri bozmaya
Seninle beraberken beni terkeden içkide arıyorum şimdi vefayı
Efkar bastı yine
Sigaramdan duman
Şarabımdan yudum çekiyorum
Mutlu ol sen beni düşünme
Ben yine bu gece
Sensizlikte sana saçmalıyorum
