djzeki9
Üye
ben bu 6300 niye aldım ben
ben 6300 alalı 4 sene cihazın garantisi bittikten sonra arızaları beni öldürdü ilk arızası hoparlörü patladı yaptırdım kasada açılmalar oldu telefoncu kasayı degiştirmem gereketigini söyledi kasyı degiştirdim ama kasayı yan sanayi takmış kapagı laşkalaştı oynuyor elimden yere düştü sol lamba camı kayboldu ardından şarj soketi oynuyor ben bu telefonu napıyım param yok şuanda işten atıldım kafamı daşlaramı vursam oyyyyy



