trontr
Üye
belleye geçmeden ufak bir sorum var...
merhaba arkadaşlar.
Belleye geçmeye korkuyorum çünkü telefonda kullandığım 2 uygulama var sadece nerdeyse. Biri nimbuzz biri opera. Nimbuzda sorunlar olduğunu duydum yeni sürüm falan çıktı mı düzeldi mi?
Operada bir sorun var mı??
Sizin en çok sıkıntı çektiğiniz uygulamalar ne oldu belleye geçince?
Belleye geçmeye korkuyorum çünkü telefonda kullandığım 2 uygulama var sadece nerdeyse. Biri nimbuzz biri opera. Nimbuzda sorunlar olduğunu duydum yeni sürüm falan çıktı mı düzeldi mi?
Operada bir sorun var mı??
Sizin en çok sıkıntı çektiğiniz uygulamalar ne oldu belleye geçince?


