belleye geçmeden ufak bir sorum var...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

trontr

Üye
    Konu Sahibi
belleye geçmeden ufak bir sorum var...
merhaba arkadaşlar.
Belleye geçmeye korkuyorum çünkü telefonda kullandığım 2 uygulama var sadece nerdeyse. Biri nimbuzz biri opera. Nimbuzda sorunlar olduğunu duydum yeni sürüm falan çıktı mı düzeldi mi?
Operada bir sorun var mı??
Sizin en çok sıkıntı çektiğiniz uygulamalar ne oldu belleye geçince?
 


[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
tek sorun flv formatında videolar izlenmıyor genel sorun bu
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
nimbuzz kullanmıyorum ama opera günde 6,7 saat acık bi problem yok hiç bekleme gec derim
 
tandogucem

tandogucem

Üye
2 sindede bir problem yok gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz. :)
 
SilentOne

SilentOne

Üye
bnde flv dosyalarını mabil veri açık olduqunda sorun çıkmıyor
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Hemen geç belle'ye hiç sorun yok.
 
SilentOne

SilentOne

Üye
direk geç belleye :D
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
nimbuzz ve operada sorun yok denildiği gibi tek sorun flvdir
 

trontr

Üye
    Konu Sahibi
teşekkür ederim arkadaşlar
 
burak1710

burak1710

Üye
nokia c6-01 için hava durumu widgeti lazım tlefonum hackli falan değil orjinal belle var yardım arkadaşlar
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
forumda olmasi gerek bulamazsan mağazada mevcut türkçe ingilizce versıyonlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt