Belleden Annaya

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Belleden Annaya
Annaya geçmek istesem ne yapmalıyım ? önce iskandinavya sonra annayı mı flashlıcam ? bildiğim kadarıyla direk downgrade olmuyor. şimdiden teşekkürler
 
Önce iskandinavya dg sonra anna flashlıcaksın.
 
    Konu Sahibi
iskandinavyayı flashlarken dead phone olarak mı normal olarak mı flashlıcam ?
 

mklo1234

Üye
normal flashlayacaksın kardeşim
 
    Konu Sahibi
çok teşekkür ederim sağolun
 

mklo1234

Üye
önemli değil ne mutlu ki yardım edebildiysem.
 
Tepkiler: FastBreaker
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...