belle üstüne tekrar belle flash atılır mı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
shanol28

shanol28

Üye
    Konu Sahibi
belle üstüne tekrar belle flash atılır mı
arkadaşlar belle ile telefonu flaslamıştım ancak reset problemi vardı.geri dönüş yapmadan aynı sürüm belle ile flashlasam bi sroun olur mu denemek istiyorum.cevap verecek arkadaşalara şimdiden teşekkürler.
 


SuaT6027

SuaT6027

Üye
sorun olmaz arkadasım.. tekrar aynı dosya değişimlerini yapacaksın..
 
cargo3230

cargo3230

Üye
valla iyimidir kötümüdür bilmem ama ben hep öyle yapıyom hiçte bi sorun yok canavar gibi çalışıyo belle üstüne belle :)
 
  • Beğen
Tepkiler: SuaT6027
SuaT6027

SuaT6027

Üye
belleyi bellemek gibisi yok :DD
 
shanol28

shanol28

Üye
    Konu Sahibi
teşekkür ederim bişey daha sorucam arkadaşlar belle ile flashlayıp hard format atıyorum mağaza haritalar falan kayboluyo telefonda acaba hard yerine *#7370# mi yapmalıyım?
 
SuaT6027

SuaT6027

Üye
yanılmıyorsam ıkısı aynı zaten arkadasım..
 
polluxea♪

polluxea♪

Üye
atılır.
 
ikoseler

ikoseler

Üye
Peki arkadaşlar bana Hong Kong'dan Nokia 701 getirdi, ama sadece anlaşılır olan İngilizce var. Diğerleri Çince felan. TR firmware atabilir miyim tele. Product code falan fark eder mi?
 
SilentOne

SilentOne

Üye
atılır
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt