Belle UI by JAKSOON Symbian^3 Theme

Sponsorlu Bağlantılar

Hasand.

Hasand.

Üye
    Konu Sahibi
Belle UI by JAKSOON Symbian^3 Theme

Not:Alıntıdır ve üstünde her hangi bir oynanma yapılmamıştır .
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: azattt, @Safak, Darqos ve 2 diğerleri


Eduardo58

Eduardo58

Üye
Bütün arkaplanı siyah yapabilir misin şu an bilgisayarım yok da :)
 
onurhanerk

onurhanerk

Üye
Bencede arka plan hos durmuyor ama klavye çok iyi
 
onurhanerk

onurhanerk

Üye
Üst bar şeffaf oluyor mu
 
Eduardo58

Eduardo58

Üye
5 gün geçti hâla arkaplanı siyah yapmadın :hmmm
 
Hasand.

Hasand.

Üye
    Konu Sahibi
unutmuşum çok özür dilerim link:
bu tema CAN ARKADAŞIMA gelsin
5 gün geçti hâla arkaplanı siyah yapmadın :hmmm
dostum özür dılerım unutmusum umarım kusuruma bakma
 
  • Beğen
Tepkiler: Eduardo58
Eduardo58

Eduardo58

Üye
unutmuşum çok özür dilerim link:
bu tema CAN ARKADAŞIMA gelsin

dostum özür dılerım unutmusum umarım kusuruma bakma
"Can arkadaşıma!" :D Ellerine sağlık bilgisayarım olsa seni bu zahmete sokmazdım kusura bakma kardeşim. :)
Yalnız hâla arkaplan siyah değil. :hmmm
Yanlış temayı paylaşmıssın paylaştığın linkteki tema: Change _Life by Jacksoon - MaxiCep bunun ta kendisi.
Hadi sana ceza bu iki temanın arkaplanını siyah yapmanu istiyorum şimdi de hatırlattığın iyi oldu. :D
 
Hasand.

Hasand.

Üye
    Konu Sahibi
Tmm bıraz sonra hazır olur
İkiside hazır dostum@Eduardo58
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: Eduardo58


Üst Alt