Belle şarj sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

V/RS

Üye
    Konu Sahibi
Belle şarj sorunu
Arkadaşlar ram kullanımı minimum a inmiş eskiden 130 mb ram varken fmobil i açtığımda 70 mb ram kalıyordu şimdi 130 ram varken açtığımda 128 mb ram kalıyor yanlız şarj olayı kısa gibi geldi bana saat 19:30 da şarjdan çıkardım netten birkaç uygulama indirdim hafıza kartındaki uygulamaları vs yükledim şimdi batarya zayıf dedi sizce normalmi ?
 

Sensation

Emekli Yönetici
İlk günlerde böyle olur. Şu an için sorun yok. Yeni güncellediğiniz için böyle. İlerleyen günlerde belli olur. Bir de bugün her zamankinden daha fazla kurcalamış olabilirsiniz
 

pRime.

Üye
İlk günlerde böyle olur. Şu an için sorun yok. Yeni güncellediğiniz için böyle. İlerleyen günlerde belli olur. Bir de bugün her zamankinden daha fazla kurcalamış olabilirsiniz

Doğru diyor bir de şu batarya kalibrasyonunu yapabilirsiniz.
 

V/RS

Üye
    Konu Sahibi
Hmm olabilir inşallah düzelir yoksa her 4 saatte bir şarj a takarsam çok işim var demek Teşekkürler
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
enteresan ben saat 4te tam dolmadan çıkardım şarjdan su anda tam yarım gözüküyo bayadırda netteyim pro falan indirip kurdum
 
Bataryanın yüzdesi görünmüyor o kötü.
 

fuzzzuli

Üye
nfc açık kalmış olabilir
 

V/RS

Üye
    Konu Sahibi
c6-01 de nfc yok ki
 

AHMED...

Üye
ben daha yüklemedim belle arkadaşlar memnun musunuz
 

V/RS

Üye
    Konu Sahibi
şarj ın niye çabuk bittiğini anladım telefon dakikada bir nete bağlanıyor yanlız hangi program için bağlanıyor anlamadım sizce hangi programdır bu ?
 

V/RS

Üye
    Konu Sahibi
bağlanmaması için zırt pırt mobil veriyi mi kapatacaz :S
 

AHMED...

Üye
bence şarj aynı gidiyor benim kullanıma
 

V/RS

Üye
    Konu Sahibi
dün telefona şarjı 1 gün anca gidiyo diye phoenix ile flash attım bugün sabah 6 da çıkardım aralıklı internet kullanmayla 1 kademe gitti ise yaramıyacak galiba flash işide off anna da ne güzel gidiyordu şarjı bu belle de noldu bu telefona anlamadım
 
sabahtan beri internet deyim telefon görüşmesi ve sms 1 kademe kaldı hala uyarı vermedi battery info 14% gösteriyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...