Burakkk250
Üye
-
Konu Sahibi
-
Ben Belle'yi hiç görmedim. Ancak Anna'ya göre öyle o kadar çok çağ atlatacağını düşünmüyorum. Beklentim ağırlıklı olarak görselliğin değişeceği yönünde.
Performansa katkısı olmadıktan sonra görsellik de ne kadar teselli eder, orası soru işareti?
Yine ara ara sinir eden donmalar, ekran ve menüler arası yavaşlıklar v.s olacaktır kesinlikle.
Symbian'ı ne yapsa ne etse adam edemiyor Nokia.
Güncel telefon hızları 2 Ghz'ye doğru kulaç atarken, Symbian bu sistemlere göre çok ağır kaçıyor rakipleri karşısında.
Belle'den beklentimi düşük tuttuğum için, ne kadar beklentimin üstünde olursa o kadar iyi hissederim hiç değilse.
Kısacası ben "uçak" değil "modifiye anna" bekliyorum.
Muhtemelen öyle de olacaktır.
Yanılıyorsun
bildirimler üstten açılan menüde ve batarya göstergesi bence böyle daha güzel olmuş belle annayı 2ye katlar yavaş olduğunu düşünenler ya yanlış flash atmışlardır ya da telefonu biçimlendirmeden direk flashlamışlardır
Belle yi bende o kadar begenmedim, ucuyor kaciyor diye Nokia cilarin klasik abartmasi ama N8 imde yuklu Belle de sarj gostergesi, bildirimler ve wifi sorunsuz. Tarayici bazen durduk yere atiyor.
AynenAndroid 2.3 ü ezer geçer
Ben Belle'yi hiç görmedim. Ancak Anna'ya göre öyle o kadar çok çağ atlatacağını düşünmüyorum. Beklentim ağırlıklı olarak görselliğin değişeceği yönünde.
Performansa katkısı olmadıktan sonra görsellik de ne kadar teselli eder, orası soru işareti?
Yine ara ara sinir eden donmalar, ekran ve menüler arası yavaşlıklar v.s olacaktır kesinlikle.
Symbian'ı ne yapsa ne etse adam edemiyor Nokia.
Güncel telefon hızları 2 Ghz'ye doğru kulaç atarken, Symbian bu sistemlere göre çok ağır kaçıyor rakipleri karşısında.
Belle'den beklentimi düşük tuttuğum için, ne kadar beklentimin üstünde olursa o kadar iyi hissederim hiç değilse.
Kısacası ben "uçak" değil "modifiye anna" bekliyorum.
Muhtemelen öyle de olacaktır.
aha geldiler ben de ne zaman uğrayacaklar diye bekliyordum.Arkadaşım abartma kaç kere kullandın android 2.3 ü bin liralık bi telefonda ?
işte buna katılırım.bildirimler üstten açılan menüde ve batarya göstergesi bence böyle daha güzel olmuş belle annayı 2ye katlar yavaş olduğunu düşünenler ya yanlış flash atmışlardır ya da telefonu biçimlendirmeden direk flashlamışlardır
bence bu lafından sonra s^3 bölümünde yazmamalısın.
bulutsuzgece güzel akıcı yalın bir türkçe kullanıyorsun yazdıklarını okurken arkaya fon müzik atasım geldi
Yazarak ifade gücüm iyidir dost. Belki konuşarak anlatamam. Ama yazmak da ayrı bir sanattır söyleyebilmek kadar.
Tıpkı kelimelerle Mona Lisa'yı çizmek gibi.
Uzun yıllardır şiir, deneme, özlü söz v.b yazıyorum.
Kısmet olursa ilerleyen yıllarda bir gün kitap çıkarmak hayali içindeyim.
Yazışmalardaki ifade gücüm nedeniyle, hukuk mezunu olmadığım halde çalıştığım kamu kurumunun hukuksal yazışmalarına, itiraz, savunma ve temyiz dilekçelerine bakıyorum uzun yıllardır .
Bazen mahkemelere yazdığım savunmaları, hakimler lehimize sonuçlandırırken aynen karara geçiyor
Sivil hayatta da bazı arkadaşların dava dilekçelerine yada şikayet dilekçelerine yardımcı oluyorum.
Devletin içinde çalışan biri olarak şunu söyleyebilirim ki dost; ufacık bir talep bile olsa "etkili bir dilekçe" işin ciddiye alınmasını ve çabuk görülmesini sağlar.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?