[Belle Refresh & FP2] Multimenu [renkli]

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
yaren_dede

yaren_dede

Üye
    Konu Sahibi
[Belle Refresh & FP2] Multimenu [renkli]
klasör modu; uygulamalarınız klasör içinde toplanır ve olması gereken klasörde yer alır.

uygulama: zıpten çıkan private ve resource isimli klasörleri c ana dizine atın restart yapın.

Not:dosyalar alıntıdır.
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: RedMaker, MaxipmaN, grosmall ve 2 diğerleri


asigsasi

asigsasi

Üye
teşekkürler :oke:
 
Pringles

Pringles

Üye
Tam aradığım megoo iconları var ama telefonum serviste :(
 
asigsasi

asigsasi

Üye
dostum temaya göre ikonlar değişmiyor değilmi
 
yunus_ 123

yunus_ 123

Üye
:tşk:
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
    Konu Sahibi
tema desteklerse değişiyor, orjinal dosyalarını yedekle bir dene beğenmezsen orjinal dosyaları kullanıp dönersin
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
Pringles

Pringles

Üye
deneyen varmı telefonum serviste olduğu için mod topluyorum rar. arşivinde png. dosyaları olmadığı için yani iconları göremedim bi sorun çıkarmı ?
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
    Konu Sahibi
deneyen varmı telefonum serviste olduğu için mod topluyorum rar. arşivinde png. dosyaları olmadığı için yani iconları göremedim bi sorun çıkarmı ?

ne gibi bir sorun olabilirki? En kötü ihtimal klasör modu olmaz yani...
Görüntü benim telden
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi

tolgatavli

Üye
:tşk:

- - - Eklendi - - -

:tşk:
 
Pringles

Pringles

Üye
herşey çok güzel oldu telefonumda bugün geldi denedim çalışıyor fakat resimdeki temanı atabilirmisin ??
 
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede
asigsasi

asigsasi

Üye
dostum eski haline getirmeye çalışsak nasıl yapacağız
 
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede
yaren_dede

yaren_dede

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
asigsasi

asigsasi

Üye
hangi konuda sis olarak mevcut ev ekranları sıfırlanmıyor dimi
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
asigsasi

asigsasi

Üye
tamam dostum bi ara deneyeceğim :)
 
asigsasi

asigsasi

Üye

nasıl olmuş :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede
asigsasi

asigsasi

Üye
aslında çok hoş duruyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt