belle kamera sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
belle kamera sorunu
arkadaşlar belle sürüme geçince çektiğim fotoğraflar görüntüler klasörüne değil de DCMI diye bi klasör e kaydedilir oldu. ayarlarını da ellemedim. zaten görüntü kayıt yeri diye ayar yok da yok. ben ayar oldum burda yaa
 
    Konu Sahibi
benle alakalı değil yani artık bundan sonra böyle olacak yani?
 
    Konu Sahibi
çok sağol valla ya arkadaşa tlf u pc ye bağlayıp resim gösterecek oldum bulana kadar canım çıktı nası değişti yeri diye düşünüyodum artık
 

illker84

Üye
tam fotoğraf makinası oldu artık :P
 

[ENGİN]

Üye
dcim ı silersen tekrar fotograflara yükler
 
Silmek fayda etmiyo foto çektiğinde tekrar oluşuyo.
 
Bilgim yok ben siliyorum foto çekince tekrar oluşuyo.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...