belle işi noldu 18 kasımdayız

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ucantcme

ucantcme

Üye
    Konu Sahibi
belle işi noldu 18 kasımdayız
güncelleme gelen warmı arada bakıyorm hala aynı gelmycek galba
 


CURVANORD

Üye
kim dedi zaten 18 inde gelcek die nokia öle bşi demedi xd aralk ayının sonlarında yada 2012 nin baslarında gelşr ancak
 
komando04

komando04

Üye
[COLOR=""][SIZE=""]bekle bekle belle öyle hemen gelmez biraz daha bekle[/SIZE][/COLOR]
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt