Belle İphone Teması edit by rabbace

CABBAR

Üye
    Konu Sahibi
Belle İphone Teması edit by rabbace







İşte bu tema güzel oldu Teşekkürler yaren_dede
İlk düzenlemem ama güzel oldu sanki Umarım beğenirsiniz.



- - - Eklendi - - -

İki farklı temayı birleştirdim Yüklerken başka bir isim yazacak indirdiğim sitedeki kişinin nick'i o yani
alıntıdır
orijinal belle teması. Ben şeffaf ikonları koydum
 
Tepkiler: 'Adem, ASC33, yutkun ve 3 diğerleri
eline sağlık güzel olmuş yanlız temaya siscontent ile kendi ismini verebilirsin yani yüklendiğinde senin verdiğin isim gözükür. Genel bilgiler bölümünden yapabilirsin Bu değişikliği
 
Tepkiler: CABBAR

mmt1458

Üye
ellerine sağlık harika olmuş belle destekleyen telefonum olsaydı kesinlikle kullanırdım
 
Tepkiler: CABBAR

CABBAR

Üye
    Konu Sahibi
eline sağlık güzel olmuş yanlız temaya siscontent ile kendi ismini verebilirsin yani yüklendiğinde senin verdiğin isim gözükür. Genel bilgiler bölümünden yapabilirsin Bu değişikliği

Abi yüklemedeki isim değişmedi şimdi tekrar deneyeyim. Bişeyi hatalı yapmış olabilirim bakıyorum hemen
 

CABBAR

Üye
    Konu Sahibi
Telif değişmiyor abi :
 
yok ya orası değil .skn tıklayınca açılan ilk sayfa
 

ens_clk

Emeğine sağlık. Güzel tema
 
Tema güzeLde bu SaaT Nıye Eskisi Gibi duruyo Resimdekı gibi olmadı temadaki gibi yani