Belle In 5800 v3

ByKatre

Üye
    Konu Sahibi
Belle In 5800 v3
Belle In 5800 v3 (CATRE YAPIM)


Önemli Notlar

• Bu benim (CATRE YAPIM) ilk CFW. Bunun böyle olacağını ben bile düşünmezdim. Birkaç özelliğinden bahsedeyim ben. Telefonun ilk açılışında normal c6 ev ekranı açılıyor. Bekliyoruz Install 1 Error 0 deyince restart ister. Restart atın. Ve yeni sistem açılışta c6 ev ekranı gözükür siz dokunmadan Belle In 5800 olarak açılacaktır.
• Port C6&5800 - V42 & V60 & Belle In 5800


Yazılımdan Kaldırılanlar

• Drawing
• Zıp Manager
• Quick
Office
• Adobe Reader
• Welcome
• My Nokia
• Hakkında
• Phone Switch
• Çevirici
• Grnt Baskısı
• Yardım
• Etkin Notlar
• Akses Kurulumu
• Ovi Rehber
• Ovi Haritalar
• Ovi Senkronize
• Ovi Müzik
• Burada Ve Şimdi
Online Paylaşım
• Video Sharing
• İnternet Phone
• Chat
• Podcasting


Yazılımda Olanlar

• Varsayılan Uygulamalar
• Ses Komutları
• Mesaj Okuyucu
• Ses Kaydedici
• Sözlük

Yazılımda Olan Hatalar

• Sadece MediaBar Devre Dışı (Bunu en kısa sürede çözmeye çalışıyorum.)
• Tuş açmalarda bayaz tuş değil açma kapama tuşu etkin (Belle benzeme aşamaları)
Ben bu kadar buldum (Bulduklarınızı yorum atarak ya da pm ile bildirmeniz rica olunur.)

Belle In 5800 v2 den Farkları

• Duvar kağıtları değiştirildi

GÖRSELLİK İSTEYEN BU CFW Yİ YÜKLESİN

NOT: ''Belle In 5800 v3" haqanguven kardeşin "Symbian Belle"
Yazılımının Üstüne Kurulmuştur...



Duvar kağıtları değişmiştir. Türkçe Shell sorunları giderilmiştir.

KURULUM
İlk Önce Hafıza Kartınızı Biçimlendirip Telefonu Kapalı Konuma Alınız...
Daha Sonra Jaf İle Flaşhlayınız...
Flaşh İşlemi Bittikten Sonra Telefon Kendi Kendine Açılıcaktır..
Açıldıktan Sonra En Geç 5 Dakika Telefona Dokunmayınız...
Şebekeye Bağlanmak İçin Sorucaktır İptal'E Tıklayınız...
Bilgi Mesajı İnstall 1 Error 0 Diyince Sorunsurz Yüklenmiş Olup Sizden Restart İstiycektir...
Telefon Kapanıp Açıldıktan Sonra Belle In 5800 Yüklenmiş Olucaktır...



LİNK:
 
Tepkiler: erdogan35, nirvana79, vök ve 3 diğerleri
Usta şimdi deneyeceğim. Haqanguven'in yaptığı CFW ve BELLE SHELL den sonra gerçek favorim bu. O hatalarıda giderirsen gerçekten müthiş olur. Herşeyden önce son zamanlarda dikkatimi çeken TÜRKLERİN yapmış olduğu yenilikler. Sürekli çalışma halinde olmaları. Buda bizleri gerçekten gururlandırıyor. Elleriniz dert görmesin. İyi ki varsınız.
 
Bu arada ev ekranları arasındaki geçiş efektlerini ayarlarsan dadından yenmez )))
 
Tepkiler: ByKatre
Benim bir ricam olucak 5228 içinde aynı görsellikde fw yapabilirmisiniz
 

mc.a

Üye
ram miktarı nasıl hocam ?
 

ByKatre

Üye
    Konu Sahibi
Bu arada ev ekranları arasındaki geçiş efektlerini ayarlarsan dadından yenmez )))

kardeş nasıl geçiş efektleri

- - - Eklendi - - -

Benim bir ricam olucak 5228 içinde aynı görsellikde fw yapabilirmisiniz

kardeş yapmasına yaparız da deneme imkanım yok ben 5800 kullanıcısıyım

- - - Eklendi - - -

ram miktarı nasıl hocam ?


kardeş ben boşta 30 un altına düşmedim ilk açtığımda 43 gördüm bu da normal

- - - Eklendi - - -


saqol kardeş
 
1.05 mi 1.09 mu?
 

Enes

Üye
güzel görünüyor ama bakalım
 

ByKatre

Üye
    Konu Sahibi
ben 1.09 la gelicem

Ben de yarın güncelleme yayınlıyacam kardeş

- - - Eklendi - - -

Güncellemelerde duvar kağıtları falan değişecek

- - - Eklendi - - -

Yarınki güncellemede değil 1.09 un duvar kağıtları geçerli olcak
 
Haqan kardeşim senin güncellemen ne zaman gelecek?

- - - Eklendi - - -

Güncellemede neler olacak? Ne değişiklik yapacaksın yani?
 

ByKatre

Üye
    Konu Sahibi
Güncellemeyi bugün yayınlamaya karar verdim 1Günde 2 güncelleme
 
Kardeşim yanlış anlamazsan Haqanguven ile birleşseniz. Mesela onunda buna benzer bir konussunda hatalrı var senınde ufak tefek hatalarını birlikte yok etseniz bir grup olup işte bu gerçekten çok iyi olur bizler için. Bu arada 1 günde 2 guncelleme helal olsun. Sizlerde mutlaka benım gibi evde oturup yapacak bişey bulamayıp bunları ile ugrasanlardansınız. Helal olsun sizlere

Bu arada bu gece 1.09 lu güncelleme gelebilirmi? Bir günde 3 kez

Birde mesaj ve cevapsız çağrılarda bildirim neden gelmiyor onada bakabilirmisin?
 

ByKatre

Üye
    Konu Sahibi

kardeş yeni güncellemede 1.09 var o bildirim ve mesaj gelmeme shellden kaynaklanıyo ama ana ekrena bir işlem kaydı bir de mesajlar kısayolu koyarsan çabukça ulaşabilirsin

Birleşme konusuna gelince benden yana bişi yok haqanguvenle görüşebilirim belki kabul ederse

- - - Eklendi - - -

modifikasyon genel destekte 1.09 var

saol yaptım kardes

- - - Eklendi - - -

Çıkarttım Belle In 5800 v2 yi
 


Sağol dostum. Peki bir sonraki güncellemeyi ne zaman yaparsın tahmini olarak?
 
Kardeşim gerçekten çok güzel bir cfw olmuş eline sağlık.Maşallah bu yazada maxicep aile çok güzel girdi.Çeşit çeşit programlar, cfw'ler ... inşallah hep boyle devam eder

Görünüşe göre sanki biraz ram sıkıntısı olmuş.Chayanne Ram Politikası 5800'da çalışıyor mu?İstersen dene bi
 

lazye

Üye
güzel ellerine sağlık yalnız menü tuşu deaktif değil yani çalışıyor basınca c6 ev ekranına atıyor .s sorunu nasıl çözebilirim?