belle iligi önemli !!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

bekir23

Üye
    Konu Sahibi
belle iligi önemli !!
slm maxi cep aylesi ben birsey öğrenmek istiyorum. ben de belle ovi 0777 3.1 kulanıyorum sof format atsam sorun olur mu hard format atan var mı atsam sorun olur mu ?
 
Ben yaklaşık 10 kere soft format attım gerçekten hiçbrşey olmuyor
 

bekir23

Üye
    Konu Sahibi
peki sen nasıl attın kardeşim format sof format mı hard format mı
 
soft attım kardes hard atmana gerek yok zaten soft at yeter
 

wratH!

Üye
ben kaç kere soft attım hatırlamıyorum kapalıyken açma kapama düğmesine 8-10 sn aradı basılı tut 3 kere titrer.
 

bekir23

Üye
    Konu Sahibi
peki arkadaşlar belle ovi 777 3.1 yeni yükledim şimdi tlf aradıgım da karsı taraf acınca titriyoo kapatınca da titriyoo bu sorun mu kardeşim ya ben anlamadım.
 

n000k

Üye
peki arkadaşlar belle ovi 777 3.1 yeni yükledim şimdi tlf aradıgım da karsı taraf acınca titriyoo kapatınca da titriyoo bu sorun mu kardeşim ya ben anlamadım.
hehe :P onu bendede vardı.. o bir artı özellik.. özellikle titreşim telde açıkken oluyo.. bu aslında bir uyarıcıymış ne zaman ararken bağalırken radyasyon çok yayıyormuş.. flighTAIR abim öyle dedi ben kaldırdım.. şu sayfayı bi incele yazılanları nasıl kaldırcan yazıyor 19. sayfa..

http://www.maxicep.com/symbian-3-ge...ler-deneyebilirsiniz-yenilendi-19-547111.html
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...