belle için güzel effect ler??

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
belle için güzel effect ler??
arkadaslar belle ıcın guzel efectler lazım kurulus anlatımı ıle beraber .. sımdıden tesekkurler
 
symbian belle ile ilgili bölüme gir bak daha iyi
 
    Konu Sahibi
gırıp bakdımda cok eskı efeckler var uygulamak ıstedım bı ıkıtanesını ama calısmadı yenı guncel bı efect kullanan bı arakdas varsa tavsıye edebılıcek beklıyorm
 
anladım umarım istediğin gibi efect bulursun hocam.
 
    Konu Sahibi
dırek efect klasorunu paylassalarda olur ya ben kullanıodm guzel bı efectım vardı ama orjınal belleye gectıkden sonra sılındı dogal olarak adınıda unuttum efectın :S
 
    Konu Sahibi
jın hao yu denedım guzel degıl forumda bı konu vardı onuda bulamıyorm yaklasık 6 ay once ındırmısdım o effectı de guzeldı aama bulamıcam sanırım o yuzden ona benzer bısey arıyorum
 
    Konu Sahibi
en sondakı vıdeonun bı ustundekı vıdeo dakı effeck hangı ek ben o effectı kullanıodm da hangı dosyayı ındırıcem _?

- - - Eklendi - - -

bıde o vıdeoyu ızle secenek tusuna basınca acılan pencerede arkada acılan pencerenın golgesı donuyour onun uzantısı effect klasor ıcınde neydı onu sılmem lazım o cok sınır bozucu bısey kurtulus abı o konuda yardımcı olmusdu ama? sen bılıyorumusun aga o hangı fxml dosyasını sılcemızı klasor ıcınden?
 
videonun üstündeki linke tıklarsan efeckti indirebilirsin dostum
diğer sorduğun hakkında fikrim yok uğraşan arkadaşlar var yardımcı olurlar pm atarsan
 
    Konu Sahibi
vıdeonun ustndekı lınke tıkladm zaman vıdeonun yuklu oldugu sıte acılıor jın hao v5 ı dıyorsan o degıl bu vıdeodakı effectın adı ne?

 
jin hao su.ks efektin bir iki hatası olmasa harikulade bi efekt herşeyin illa bi kusuru oluyor
 
dostum videonun üstünde dosya tc yazan linke tıklarsan dosya iner sen hangi linke tıkladında video sitesine ulaştın
 
    Konu Sahibi
su vıdeodakı effectın tam adını bulamadım butun effectlerı tek tek denemekdende sıkıldım ıkıdebır telefonu ac kapa.. effect klasor ıcınde bır dosyayı sılıyorduk o secenekler penceresnde arka planda donen pencere golgesı ıptal oluyordu ama neyı sılıyorduk hatrlamıorm...
 
N8 imde sadece Eccentric efekt kullanıyordum hiçbi efekt onun üzerine iyi gelmiyordu JinSu.ks sonunda onu ezmeyi başardı
 
dostum o efekti yükledinmi videodaki sanırım jin hao 2ydi 5te arkada dönüş yoktu sanırım
 
    Konu Sahibi
jın hao v2 bı deneyeym son kez ınsallah odur

- - - Eklendi - - -

evet effect jın hao 2 ıstedıgım effect bu.. sımdı hangı baba yıgıt su seceneklere bastıgımızda arkada acılan pencerenın donen golgesını sılmek ıcın effect klasoru ıcınden hangı dosyayı sılcegımı bana solıcek?
 
optionsmenu_appear.fxml dosyasını sılın duzelecektır bırılernın ısıne yarar belkı buldum sonunda eskı konulardan
 
bir effect vardı böyle turuncu mavi benekler vardı yanlış hatırlamıyorsam sis halindeydi bulamıyorum onu bilen varmı
 
    Konu Sahibi
brazdaha aciklayici olsan bulunurda benek filan dynce zor braz. Tema flan olmasn dedign?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...