belle için android gibi geniş klavye bulabilir miyim?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ahyfamily

ahyfamily

Üye
    Konu Sahibi
belle için android gibi geniş klavye bulabilir miyim?
symbian işletim sistemlerinde bildiğiniz gibi klavye dar ve küçük fontlu
ancak bazı temalarda klavye kullanımı biraz daha kolay oluyor.
android ya da ios daki gibi geniş klavye bulabilir miyim?
 


Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
tema degiştir
 
ahyfamily

ahyfamily

Üye
    Konu Sahibi
şu an bildiğim en iyi tema revolove DFLT kullanıyorum. klavye görsel olarak güzel fakat genişlik anlamında fark yok.
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
bubble var ben onu kullanıyorum gayet şıkta ayrıca rush hour falan var onlarıda deneyebilirsin kendi klavyesinden daha iyi en azından daha rahat yazılıyor
 
Febris

Febris

Üye
nokia evolve rahat bence.

----------Eklendi @ 10:43:45 ---------- Yazıldı @ 10:43:16 ----------

swype dene.
 
ahyfamily

ahyfamily

Üye
    Konu Sahibi
aslında sorunu temalarla çözmek yerine, nokia belle ile yapacağı güncellemelere klavyeyi de katsa iyi olur galiba.
anna da aynıydı. belki belle ile düzelir diye düşünüyordum. fakat nokia nın aklına gelmemiş galiba geniş klavye.
 
carbon_o7

carbon_o7

Üye
yolda giderken yazılmıyo valla :D
 
ahyfamily

ahyfamily

Üye
    Konu Sahibi
hele bir de benim gibi C6 01 kullananlar için klavye sorun oluyor gerçekten.:kotu:
 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
aynen C6-01 de ekranın küçük olmasının tek dezavantajı diyebilirim :(
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
yinede hiç bi telefonumda bu kadar hızlı yazamamıştm ıphone kullansam napardım acaba :)
 
ahyfamily

ahyfamily

Üye
    Konu Sahibi
bana kalırsa symbian ı androidden ayıran önemli bir fark klavye.
diğer özellikler ve uygulamalar konusunda symbian çok iyi diyebilirim.
ha bir de androidde virüs problemleri de cabası. konu dağıldı ama neyse.
klavye fontu geniş olsa iyi olurdu.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt