Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
belle için android gibi geniş klavye bulabilir miyim?
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ahyfamily
Üye
Konu Sahibi
belle için android gibi geniş klavye bulabilir miyim?
symbian işletim sistemlerinde bildiğiniz gibi klavye dar ve küçük fontlu
ancak bazı temalarda klavye kullanımı biraz daha kolay oluyor.
android ya da ios daki gibi geniş klavye bulabilir miyim?
Mad EagLe
Üye
tema degiştir
ahyfamily
Üye
Konu Sahibi
şu an bildiğim en iyi tema revolove DFLT kullanıyorum. klavye görsel olarak güzel fakat genişlik anlamında fark yok.
Mad EagLe
Üye
bubble var ben onu kullanıyorum gayet şıkta ayrıca rush hour falan var onlarıda deneyebilirsin kendi klavyesinden daha iyi en azından daha rahat yazılıyor
aslında sorunu temalarla çözmek yerine, nokia belle ile yapacağı güncellemelere klavyeyi de katsa iyi olur galiba.
anna da aynıydı. belki belle ile düzelir diye düşünüyordum. fakat nokia nın aklına gelmemiş galiba geniş klavye.
carbon_o7
Üye
yolda giderken yazılmıyo valla
ahyfamily
Üye
Konu Sahibi
hele bir de benim gibi C6 01 kullananlar için klavye sorun oluyor gerçekten.
CanKartaL
Emekli Yönetici
aynen C6-01 de ekranın küçük olmasının tek dezavantajı diyebilirim
Mad EagLe
Üye
yinede hiç bi telefonumda bu kadar hızlı yazamamıştm ıphone kullansam napardım acaba
ahyfamily
Üye
Konu Sahibi
bana kalırsa symbian ı androidden ayıran önemli bir fark klavye.
diğer özellikler ve uygulamalar konusunda symbian çok iyi diyebilirim.
ha bir de androidde virüs problemleri de cabası. konu dağıldı ama neyse.
klavye fontu geniş olsa iyi olurdu.