BELLE HoşÇAKAL S & A

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
BELLE HoşÇAKAL S & A




Yazılım Sülümandönmez & Atacan- iş birliğiyle yapılmıştır.
YAZILIM GOLD STAR CFW Üzerine inşaa edilmiştir...
Son Cfw mizdir...Bundan ötesinede gidileceğini sanmıyorum.
Yazılım Ana Temamız budur...
Hazırlanan Temada ikon eksiği yok denecek kadar azdır %100 ikon desteği ile sunulacaktır..!! Temaya Aylarımızı verdik diyebilirim
Her belle uygulama sına ikon desteği sunulmuştur..
Yazılım 3 ay boyunca denenmiştir...
İster inanın ister inanmayın bir kere durduk yere rest attığını görmedim...
Çıkış Tarihi= ?????? ( Belli Değil )

Bekliyen varsa yorum yapsın.
HAYIRLI OLSUN !!!!
 
Tepkiler: efsane1980, qweratomic, fLuke! ve 1 kişi daha

ReasTa

Üye
çok güzel olmuş hocam ancak şu iphone style unlock yerine c5 unlock yapsaydın daha şık olurdu bence, sabırsızlıkla bekliyorum.. Birde ram oranı iyi olursa dakika beklemem kurarım..
 
Hayırlısı olsun. Kardeşim şunuda ekler misin? Bekleyen kişi sayısına göre son durum değişecektir. (yayınlanıp yayınlanmayacağı)
 
Tepkiler: Atacan-

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi

Opera Topbar ufak çapta 2 uygulama daha açık
yeterli olur sanırım.


- - - Eklendi - - -

Hayırlısı olsun. Kardeşim şunuda ekler misin? Bekleyen kişi sayısına göre son durum değişecektir. (yayınlanıp yayınlanmayacağı)

Eklemeye gerek varmı kardeşim?
Buna zaten biz karar vereceğiz..
İlk mesajları okurlar heralde
 

ReasTa

Üye
olmaz mı müdür hadi hayırlısı artık inşallah çıkar da bende yükleyenlerden olurum..
 

tamam kardeşim senin dediğin gibi olsun
bu arada ram miktarını bir de tüm prolar kapalıyken çek. Iki ram görüntüsünü koyarsın konuya
 
Tepkiler: Atacan-

ReasTa

Üye
ne yalan söyleyeyim eğer cfw ye ilgi olmazsa bile ben kurmak için tek başıma gönüllüyüm
 

NiggaRay

Üye
Bekliyoruz güzel görünüyor kolay gelsin
 

hbaran01

Üye
inşallah dediğiniz gibi reset olmy. cw dört gözle bekliyoruz.
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
inşallah dediğiniz gibi reset olmy. cw dört gözle bekliyoruz.

Ram ortada sen tutarda bu cfwde opera açık belle programları açıken belleshell gibi uygulama açmazsan rest değil sadece programdar atar ( Denedim )
opera açıkken kendi taracısı ile facede de dolaştım Sorun yok...
Tekrar ediyorum yazılım 3 ay kullanılmıştır bu haliyle 2 kişi tarafından ..Rahatsızlık duysak yayınlamayı bırak kulanmayız bile çünkü 2 mizde pinpirikliyiz bu konularda
 

hbaran01

Üye
atacan bey bekliyoruz şimdiden eliniz kolunuza sağlık teşk.
 
Top bar yamasında mesajlarda sıkıntı oluyor mu ? altta 3 tane ikonun çımaması yani ( gönder , res,mekle fialn) bunu çözebildiniz mi ?
 

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
bekliyenleri fazla bekletmeyin konuyu cope alirim
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
Top bar yamasında mesajlarda sıkıntı oluyor mu ? altta 3 tane ikonun çımaması yani ( gönder , res,mekle fialn) bunu çözebildiniz mi ?

Topbarda ben hiç bir sıkıntı görmüyorum.
Sıkıntı yaşayanlar kullanmasını bilmeyenler.
Telefonunu tanımayıp Topbarın sensör özelliğini unutmamak lazım.Sensör seçeneği boşa konmuyor ...
Görüntü aldığım için uygulamaların bazıları kamera tuşunu bastığım için aktif olmaz !!!
Sen bunu yükliyemezsinki hem


- - - Eklendi - - -

bekliyenleri fazla bekletmeyin konuyu cope alirim

Duruma göre Tarih vermedik...
Kilitlenebilir konu istediğiniz zaman
 
o el işareti yerine başka birşey koysanız.
 

hbaran01

Üye
batarya süresi konusunda bilgi verirmisiniz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...