Belle FP1 SS ler..

madness bseyler yapamazmyz bu fp1'e ? port olayı olmazmı dyosun ? daily mobile'ı takip edyorm bnde bakalm taylor'da bi hareketlilik var ama dur bakalm
 
ya gittikçe daha çekici oluyor bu symbian yada bana öyle geliyor görsel olarak .d katlanacaksın arkadaşım.
 
madness bseyler yapamazmyz bu fp1'e ? port olayı olmazmı dyosun ? daily mobile'ı takip edyorm bnde bakalm taylor'da bi hareketlilik var ama dur bakalm

Pro edition v6 çıkacak gibi. Wallpaper arıyor taylor. Bekliyoruz bakalm.


---------- Eklendi @ 21:09:12 ---------- Yazıldı @ 21:08:45 ----------

ya gittikçe daha çekici oluyor bu symbian yada bana öyle geliyor görsel olarak .d katlanacaksın arkadaşım.

Gülü seven dikenine katlanır


---------- Eklendi @ 21:09:38 ---------- Yazıldı @ 21:09:12 ----------

büyük ihtimal ya fp1 ya carla, polluxea bekliyoruz.
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
hocam o senin koyduğun sslerdeki kamera arayüzü gelmedi malesef
 
'' Taylor: New leak! '' Carla geliyor
 
pro edition 5 kurdum gecen bayaa saglam yapmss...6 gelcek gbi bncede dur bakalm fp1 portlasa cok iyi olur yaa
 
Açık uygulamalar daha güzel. Dikey olmuş. Bizde kare şeklinde.
 
ya bunu görünce ağlamak istiyom bizede bizede
 
ya o değilde yani kalleş nokia 603 700 ve 701 aynı 603 ü niye 1.3 ghz yapmamışlar ki çıldırdım şimdi sizce yaparlarmı 603 ü de
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
henüz belli değil o durum
 

u_cosar

Üye
şuan telefon güncellemeye giriyorum sunucu yanıt vermiyor hatayı alıyorum yoksa c6–01 ede mi güncelleme geliyor sabırsızlandım bir an