Belle FP1 SS ler..

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Belle FP1 SS ler..
[/IMG][/IMG][/IMG][/IMG][/IMG][/IMG]

Arkadaşlar buyrun becerebildiğim kadarıyla yaptım bu konularda acemiyim kusrumuz affola..
 
Tepkiler: Cihanî Sultan, pRime., CanKartaL ve 1 kişi daha
Teşekkürler . Bir sorum olacak Web'de hızlanma var mı ?
 
Tesekkurler tarayiciyi da koysaydin cok iyi olurdu ama olsun yine de ugrasmissin
 
Açık uygulamalar iyi olmuş ama daha fazla inceleme için video gerek teşekkürler
 
maxicep e hızlı giriyor mu sen onu söyle
 
Tepkiler: akinorta
aratır bence daha stabil durumda değldr dye tahmin ediyorum
 

Polymath

Üye
Emeğine sağlık arkadaşım. Bende şimdi yüklüyorum 603e. Bir sorum olacak yuklemeden once soft format atayım dedım. SOn guncellemeler mıcrosoft apps kaldı ama office mobile gitti. Tekrar nasıl yukleyebılırım ?Birde soft formattan sonra telefonun hacki gidiyormuydu?
 


Opera kullanmıyorum ben ama aratmaz maxicepte tıklamamla girmesi bir oluyor video çekicek bi durumda değilim şuan ama bence tarayıcı gayet iyi durumda
Sağol dostum çok yardımcı oldun . Güncellemeyi sabırsızlıkla bekliyorum ..
 
görsellik olarak fazla değişen bir şey olmamış gibi hatta olmamış : ) dedikleri gibi performans üzerine yoğunlaşmışlar
 
kulaklık sesi nasıl dobly geldimi size bakın bi
 
sanırım birde büyük analog saat var
 
ya birde bu güncellemeden sonra hack gidecek mi ? yeniden hacklemek zahmetli geldi bir anda gözüme : )
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
evet kardeşim var mekanik saatte var
 

Polymath

Üye

???