Belle Ev Ekranlarınız

    Konu Sahibi
Belle Ev Ekranlarınız
Arkadaşlar bellede çok değişik ve hoş ev ekranları hazırlanabiliyor. Ben aşağıda kendi ev ekranlarımı paylaştım siz de paylaşın belki birbirlerimizinkini beğeniriz ve kendi ekranlarımızı yeniden oluştururuz

Ekran görüntüsü almak için:
http://www.maxicep.com/symbian-3-ya...reensnap-v3-01-0-symbian-3-signed-491024.html
Resimleri koymak için:
Herhangi bir resim upload sitesine (örn. ) resminizi upload edin sonra mesaj yazma panelinde görsel ekle diyerek linki yapıştırın
[Hızlıresim.com sitesi görselleri 6 ay saklıyormuş arkadaşlar yukarıda verdiğim site silmiyormuş artık bu siteye upload edelim Silinenler tekrar eklerse güzel olur ]





 
Tepkiler: ozcanb02, mehsevim, xxnurixx ve 12 diğerleri

-omer-

Üye


bunlar da benim madness 2.0'dan ekran değişimleri sırasında arabanın rengi değişiyo efekt gibi oluyo
 
Tepkiler: mehsevim, xxnurixx ve mesutcinik

u_cosar

Üye


Buda benim ev ekranlarım
 
Tepkiler: ekorotti ve Yigit315

akos35

Üye

abicim hava durumu widgetini benimle paylasırsan cok mutlu olucam bayadır arıyorum bulamadım bir türlü
 

AHMED...

Üye
 

AHMED...

Üye


 
bu da benim ev ekranlarım...











 
Tepkiler: FastBreaker

ucantcme

Üye




bu da benim
 

egecan02

Üye
Bunlar da benimkiler



----------Eklendi @ 23:00:50 ---------- Yazıldı @ 22:56:41 ----------

takide paylaşırım ..o kadar aradım ismini bulamadım gitti yav..


Adını ben söylüyim o zaman Adı Susan Coffey benim ekranlarımdaki kız, fakat sarı saçlı hali bi ara böyle takılıyordu
 
Tepkiler: yunus_ 123

serecans

Üye
hayır susan coffey değil ,elimde birde bu resmi var...

yok arkadaş bu değil senin verdiğin adı yazdım bi sürü açık seçik karı geldi bu daha güzel


----------Eklendi @ 21:01:04 ---------- Yazıldı @ 20:38:46 ----------

[/URL][/IMG][/URL][/IMG]
[/URL][/IMG][/URL][/IMG]


en çok kullandığım en alttaki

 
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]

----------Eklendi @ 23:21:11 ---------- Yazıldı @ 23:20:54 ----------

iki ekran yetiyor
 

AHMED...

Üye
bunlar da benim hacılar