Beğendiğimiz Reklamlar...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Beğendiğimiz Reklamlar...
Avantajın varsa avantajın var..

[yt]2vQfhsOSUUI[/yt]

Siz insanlar güzel klip reklam yapıyorsunuz
 
ben bu reklamı pek beğenmiyorum açıkçası..
 
    Konu Sahibi
Beğendiğin reklamı koyuver bakalım biz beğenecekmiyiz
 
avantajın var reklamına hastayım müthiş bence ve çok yaratıcı olmuş.
 

Ozan

Admin
Sprite in reklamı da çok gerçekçi , radyoda denk geliyor sürekli
 
    Konu Sahibi
[yt]G2TBVDEB8CM[/yt]

Zamanında bu reklamı da çok severdik
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...