Bediüzzaman said nursi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mservank

Üye
arkadaşım tamam biz belge göstremiyoruz sen göster de bari senin düşüncelerine katılalaım
 

mservank

Üye
Arkadaşım savunmuyoruz
sadece madem bizimkiler uydurma sen de kendikilerininkin gerçek olduğpunu nerden biliyorsun diyoruz
bunun gerçek olduğunu anlatan bir kitap adı ver o zaman da araştıralım
 

tsubasa

Üye
kitap adı versem bu seferde o kitapta yazanlar taraflı diceksiniz.yakın dönem osmanlıyı arastırın,atatürkün söylemlerini araştırın,google da araştırın.araştır oglu araştır milyon tane belge kanıt görürsünüz.
 

Nazy

Üye
konudan bazı mesajlar silinmiştir
uyarı puanı almamak için karşılıklı olumsuz tartışmalardan kaçının
 

mservank

Üye
oo ne vardı ki bu esajlarda silindi anlamadım
 
ne oluyor be ne olduda mesajlarımız gayet normaldi
 
o iki üyenin biri benim heralde ama diğerinin sesi soluğu çıkmıyor
 

tsubasa

Üye
o iki üyenin biri benim heralde ama diğerinin sesi soluğu çıkmıyor



Merak etme sen sesim çok güzel çıktı,herşeyi yazmıştım ortaya bütün icraatleri ama nedense birileri rahatsız oldu herhalde bunlardan silmiş gönderdiklerimi!
 
Böyle BiR zat Dünyaya gelirmi Bİdaha :2agla::2agla::2agla:
 
Merak etme sen sesim çok güzel çıktı,herşeyi yazmıştım ortaya bütün icraatleri ama nedense birileri rahatsız oldu herhalde bunlardan silmiş gönderdiklerimi!
yaw biz sen doğru bilgilen diye oraya yazıyoruz sen daha bu düşmalıktan vazgeçmiyorsun bu adam senin sandığın gibi birisi değiiiiiiiiil yeter artık araştır diyoruz araştırmıyorsun hala aynı şeyleri yapıyorsun
 

tsubasa

Üye
haha yauv arkadas tamam ben yanlış biliyorum tamam peki ozaman bana belge sun? ama risaleler olmasın
 

Nazy

Üye

haha yauv arkadas tamam ben yanlış biliyorum tamam peki ozaman bana belge sun? ama risaleler olmasın
lütfen konuyu kişisel tartışmaya çevirmeyin.
şuan sert bir tartışma yok fakat
ortam gerilirse bukez ceza puanı alabilirsiniz diye uyarmak istedim
 
lütfen konuyu kişisel tartışmaya çevirmeyin.
şuan sert bir tartışma yok fakat
ortam gerilirse bukez ceza puanı alabilirsiniz diye uyarmak istedim
haydaaaaaaaaa şimdi ne oldu da ceza alıyoruz burası forum değil mi bizde tartışacağız bilgi alışverişinde bulunacağız yoksa niye var bu forum sitesi
 

Nazy

Üye
haydaaaaaaaaa şimdi ne oldu da ceza alıyoruz burası forum değil mi bizde tartışacağız bilgi alışverişinde bulunacağız yoksa niye var bu forum sitesi
şuan bişey olduğu yok

ama sert tartışmaların olmaması gerek
 

tsubasa

Üye
biryere varamıyoruz zaten dönüp dolaşıp aynı şeylere geliyoruz
 

tsubasa

Üye
yok yok sende var bişey gerçekten.yada hakkaten nurcu falansın sen.hadi ben uyduruyorum sallıyorum söylediklerimi,sen bana belge sunmuyosunki bana körü körüne düşmansın diyosun,ben yazacağımı yazdım buraya ama malesef operatorler tarafından silndi gerçekler sanırım okumadın.senden risaleler hariç belgeler bekliyorum.
 
sana internet ortamında nasıl kaynak sunayım google a bediüzzaman Said Nursi yaz bak bul nerden duydun kim zehirledi seni bu zata karşı hain olsa bizonu niye savunalım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...