Bedel iadesi için neler yapmalıyım ? Bilgisi olan arkadaşkar ???

  • 29 Ekim 2010
  • 2420 Okunma
  • 17 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Arkadaşlar N96m kızak problemiyle servise gitti geldiğinde kızağı yapılmıştı ama kamerası çalışmıyor karşı tarafın sesi gelmiyordu.Tekrar servise gönderildi ve 30.10.10 cumartesi günü 30 iş günü dolucak.Bedel iadesi için neler yapmam gerekiyor.Bilgisi ve tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olabilirse çok sevinirim..
     


    Yazan: tazmanya33
  2. bedel iadesi 3 defa tamire gittiği halde sorun giderilemezse bedel iadesi için aldığın yere başvur.eğer kabul etmezlerse (büyük bi ihtimal) tüketici hakları mahkemesine başvur.
     
  3. Arkadaşım ilgilendiğin için teşekkürler ama yasal olarak serviste geçen sürenin 30 iş gününü doldurması yeterli yani aynı arızadan 3 kere gibi bi şartlanma yok..ben telefonumu bimeksten aldım ancak bulunduğum yerdeki bimeks kapandığı için nokia shop'a verdim telefonumu..
     
  4. Bimeksten Aldığına Dair Fatura Vardır Elinde Başka Bir Bimeks Şubesine Götürep Denesydin Keşke..
     
  5. kardeş hafta sonları tatiller hariç 30 işgünü olduysa sana sıfırını vermek zorundalar servisden sana telefonu verecekler sıfırı ile değişti diye sıfırıda olur diyorsan alırsın yok para iadesi diyorsan onlara söyle kabul etmezlerse servis kağıdıyla tüketici mah git orda zaten sana neler yapman gerektiğini söylüyorlar ben aynı hatadan n73 göndermiştim yapmadılar tüketici mah gittim verdim servis kağıtlarını onlar baktı tamam dedi kvk sıfırını elime verdiler ama ben kabul etmedim mahkeme kağıdım var paramı almadan gitmem dedim aldım aman dikkat faturanı kesinlikle kaybetme tabi parayı alman 1 aykadar sürüyo kolay gele
     
  6. İlgilenen arkadaşlara tekrar teşekkürler..İş günü hesabında cumartesi günleride sayılıyor ( tüketici heyetinden alınan bilgidir) ve bugün itibariyle 30 iş günü doldu.Yarın nokia shopa gidip garanti belgesinde yazanları okutup bedel iadesi hakkımı isticem.Tarih başlangıcı olarakta kvk'ya ulaşma süresi değil benim nokia shopa bıraktığım tarih baz alınıyormuş.Kabul etmediklerini söylerlerse böyle bi haklarının bulunmadığını söylicem çünkü yasada rededemez die açıkça belirtilmiş.İnş. işler yolunda gider arkadaşlar bizi tüketici heyetiyle filan uğraştırmazlar..
     
  7. Arkadaşlar bugün nokia shop'a gittim.30 iş gününün dolduğunu doğruladılar.Cihazımın anakart değişimi beklediğini söylediler.Değişim süresi için birşey söyleyemeyeceklerini belirttiler.İsterseniz bekleyebilirsiniz yada cihazı kabul etmeyip bedel iadesi talebinde bulunabilirsiniz dediler.Kendileri sadece aracı oldukları için işlemin burdan gerçekleşmeyeceğini söylediler ve direk Tüketici Heyetine başvurmamı söylediler.Yarın başvurumu gerçekleştireceğim..Gelişmelerden ve sonuçtan sizi haberdar edeceğim :)
     
  8. hayırlısı olur kardeş
     
  9. Arkadaşlar :D :D Sonunda karar çıktı.. Bedel iadesi isteğim tüketici hakem heyeti tarafından kabul edildi ve resmi belgemi aldım.Nokia shop'a belgeleri ve telefonun aksesuarlarını teslim ettim.Onlarda İstanbul'a göndericeklermiş.Bundan sonrada hesaba bedel miktarı yatıcak :))))
     
  10. Arkadaşlar hala beklemekteyim.Para henüz elime geçmedi :(
     
  11. Arkadaşlar hala bekliyoruz ve yasal yollara başvurmaya karar verdik o para nasıl alınır görsünler bakalım !
     
  12. nokia destek hattını ara kardeşim
    bastır
    sert yap..
    numarası 0212 3371717

    onlar su ana kadar neden ödenmedigini görmekteler net bilgiyi alabilirsin ondan.
     
  13. Para hala yatırılmadı ve 3 ay oldu arkadaşlar icra mahkemesine başvuruorz... :/
     
  14. Parayı aldım arkadaşlar herkese teşekkürler :)
     
    çılgınkarpuz bunu beğendi.
  15. yararlı bir konu olmus sabıtlestırılebılır bıle
     
  16. Gözün aydın.. Ben de şu an paramı almak için beklemedeyim.Telefonu ve Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Kararını dilekçeyle birlikte aldığım firmaya gönderdim.Onlarda işleme alındığını ve Nokia'dan cevap beklediklerini bildirdiler.Umarım zorluk çıkarmazlar.Yoksa ben de icra mahkemesine başvuracağım :)
     
  17. Tüketici haklarına başvur ;)
     
  18. :allalla::hmmm
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
23/09/2018 - 20:44