Bedava Sms Sitelerine Dikkat!

    Konu Sahibi
Bedava Sms Sitelerine Dikkat!
Arkadaşlar bedava sms siteleri nasıl bedava oluyo düşündünüz mü? Bu siteler sizin yazdığınız telefon numaralarını satıyorlar. Zaten pek çoğu verimli çalışmaz. Amaç telefon umaralarını kaydedip reklam amaçlı kullanım için veya sahtekarlık amaçlı kullanım için satmaktır.tabi mesajla brlikte virüs gönderme ihtimalide oldukça yüksektir. bu gün yapacağınız 3 kuruş kar yarın tanıdığınıza gelen bir telefon un ücretli ve milletler arası olması nedeni ile hatta dolandırıcılık mesajları ile kat kat fazla olarak sizden çıkabilir. Lütfen her bedavaya balıklama dalmamaya özen gösterin.Güvenmediğiniz nerede ve kime ait olduğu belli olmayan sitelerden çevrenize mesaj göndermemeniz sadece tavsiye edilir.
Alıntı
 
Tepkiler: Haluk.
cok tsk :/ ben kullandim insallah sorun olmaz
 

messevim

Üye
uyarı için teşekkürler. Ancak şu ana kadar kullandigim bedava sitelerin yan etkilerini görmedim şahsen. Ama haber doğru olabilir.
 

-Emre

Üye
Sadece 24 smsi kullanıyorum çünkü buna güveniyorum =)
 
Tesekkurler uyari icin SMS'ten onay alinmadiktan sonra pekte bir sey yapalamaz Zaten bizde de pek bir kontor yok
 

Haydar

Emekli Yönetici
haklı
 

mqeen

Üye
Tsklr dostum çok haklısın ama ara sıra çok acil lazım oluyor napalım
 

marist

Üye
Teşekkürler, olabilir böyle bişey.
 
Haklı bedava şey nerde görülmüş kim zararına bişey yapar ki
Haber için teşekkür
 

phasan

Üye
ben en cok s-sms sitesı vardı onu kullanıyordum oda tandıgımın sıtesı oldugu için
 

HeavyXS

Üye
Sevmedigim adamlara mesaj mı atsam napsam