bebeğim için lütfennnn

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
bebeğim için lütfennnn
arkadaslar merhaba ben çok eski bir üyeyim bebeğim den ötürü gelemez olmuştum sizden ricam




bu linkten bebeğimin katıldığı yarışmya oy atın puan toplanıyo benim bebeğimin 1. olmasını çok istiyorum lütfen


şimdiden tşk ederim hepinize
 
ben oyladım arkadaşım maşallah çok tatlıymış Allah bağışlasın
 

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
Verdim Gitti 10 Puan...
 

Nedved

Emekli Yönetici
10 puanda benden...
 

c3r3n

Üye
Bir 10'nda benden ardacığa maşallah..
 
Bir 10 Puan da Benden..
Yarışma Bittikten Sonra da MaxiCep'te Görmek İsteriz..
 
Aaa adaSsZ 2O puan varsa da versem .. 1o puan ardamA..
 

DiaBLoS

Admin
Allah analı babalı büyütsün.

10
 
    Konu Sahibi
tşk ederim sağolsun hepiniz
 

e_r_EN

Üye
10 puanda e_r_EN abisinden (maşallah + + +)
 

manyak!

Üye
Ardanın manyak! ablasından 1o puannn( Rabbim nazarlardan saklasın)
 
Elimize yapışacak değil ya bizden de 10 puan
 
allah acılarını göstermesin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...