BBM in artısı mesela
orjinal boyutlarında dosya paylaşımı yapılabiliyor..
MSN İCQ Skype gibi birbirlerini pin numaralarıyla ekleme çıkartma var (artımı eksimi tartışılır )
Ovi Chat, ülkemizde cok verimli olucagını sanmıyorum whatsapp varken.
BBM i Nokiada kullanabilir miyiz ?
ben kesinlikle bekliyorum böyle bir şey, şuna dayanarak;
i-phone kullananlarında en büyük isteklerinden biri bu olduğundan onlarda konu üstünde duruyorlar..
Şöyle bir çözüm bulunmuş.. eski bir BB telefonu kapatıp evde rafa kaldırıyoruz ve açmıyoruz.. Kendi Telefonumuzdaki uygulamada o eski BB nin Pin numarasını kullanarak oturum açıyoruz.. Eğer böyle bir şey yapılabiliyorsa en kısa zamanda nokia içinde geliştirilir diye ümit ediyorum..