Whiplash114
Üye
BB Storm 9500 ile ilgili sorun?
Selam Efendiler!
"Uncaught exception: java.lang.IllegalArgumentExpection" E-mail oluşturmak istediğimde karşıma çıkan bir hata penceresi.
Çözümünü nasıl halledebilirim ?
Bilen, eden varsa ?
Bir de Desktop Manager'i daha önceden tamamen silmiştim ve tekrar yüklemeye kalktığımda Media Manager yüklenirken Kurulum penceresi öylece kalıyor ve hiç bir ilerleme olmuyor.
Nedendir ?
Ne yapabilirim bunun için ?
v4.7 ve v5.0'ıda denedim aynı problemle karşılaştım.
Vista 32bit kullanıyorum.
Teşekkür ettim şimdiden.
"Uncaught exception: java.lang.IllegalArgumentExpection" E-mail oluşturmak istediğimde karşıma çıkan bir hata penceresi.
Çözümünü nasıl halledebilirim ?
Bilen, eden varsa ?
Bir de Desktop Manager'i daha önceden tamamen silmiştim ve tekrar yüklemeye kalktığımda Media Manager yüklenirken Kurulum penceresi öylece kalıyor ve hiç bir ilerleme olmuyor.
Nedendir ?
Ne yapabilirim bunun için ?
v4.7 ve v5.0'ıda denedim aynı problemle karşılaştım.
Vista 32bit kullanıyorum.
Teşekkür ettim şimdiden.

