BB Storm 9500 ile ilgili sorun?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Whiplash114

Üye
    Konu Sahibi
BB Storm 9500 ile ilgili sorun?
Selam Efendiler!

"Uncaught exception: java.lang.IllegalArgumentExpection" E-mail oluşturmak istediğimde karşıma çıkan bir hata penceresi.
Çözümünü nasıl halledebilirim ?
Bilen, eden varsa ?

Bir de Desktop Manager'i daha önceden tamamen silmiştim ve tekrar yüklemeye kalktığımda Media Manager yüklenirken Kurulum penceresi öylece kalıyor ve hiç bir ilerleme olmuyor.

Nedendir ?
Ne yapabilirim bunun için ?

v4.7 ve v5.0'ıda denedim aynı problemle karşılaştım.
Vista 32bit kullanıyorum.

Teşekkür ettim şimdiden.
 


myfavorites

Üye
akadasım bende blackberry 9500 storm kullanıorum
ama dılını turkceye cevıremedım
senınkıde turkce ıse yardımcı olurmusun
 

sai1874

Üye
blackberry nin sitesinde pilin kullanım süresi 15 gün diyor.bendeki ise anca 4 gün dayanıyo.bunun nedeni bilen varmı? Teşekkür ettim şimdiden.(ben telefonu ilk aldığımda 2-3 saat şarj ettim.problemin nedeni bu olabilirmi.eğer buysa nasıl düzeltebilirim?)
 

volkanar

Üye
blackberry 470_b039_multilanguage zip. bu program üzerinden türkce yapabilirsin
 
llvllaltepeli

llvllaltepeli

Üye
tesekurler:gun1:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt