Batman: Arkham Origins için multiplayer modu duyuruldu

Sponsorlu Bağlantılar

ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Batman: Arkham Origins için multiplayer modu duyuruldu
Game Informer aracılığı ile duyurusu gerçekleştirilen Batman Arkham serisinin üçüncü ve son oyunu olan Batman: Arkham Origins için multiplayer modu duyurusu yapıldı.




25 Ekim 2013 tarihinde sevenleri ile buluşacak olan Batman Arkham Origins, PC, PS3, Xbox 360 ve Wii U platformları için Montreal stüdyoları tarafından geliştirilmekte. Unreal Engine 3 oyun motoru ile geliştirilen yapım sahip olduğu grafiklerle iyi bir atmosfer ortamı sunmakta. Oyunun multiplayer modu Wii U hariç diğer platformlar için sunulacak.

Batman Arkham Origins için multiplayer modunun yapımını, Splash Damage üstlenmiş durumda. Multiplayer modunda Joker, Bane, Robin ve Batman karakterlerini kontrol ediyoruz. Sizleri Batman Arkham Origins’in multiplayer modu için hazırlanan video ile baş başa bırakıyoruz.

[video=youtube;XJXpnB7SpG0]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XJXpnB7SpG0&t=0[/video]

Batman: Arkham Origins için multiplayer modu duyuruldu
 


Üst Alt