Batman: Arkham City’de Yeni Bir İsim

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
India

India

Üye
    Konu Sahibi
Batman: Arkham City’de Yeni Bir İsim
Batman'nin Arkham City'i zapt etmesinin her açıklanan yeni karakterle gittikçe zorlaştığını söylemek çok da yanlış olmaz herhalde.

Deadshot, Batman: Arkham City için yeni bir karakter olsa da mazisi çok eskilere dayanıyor. İlk olarak 1950'de çıkan 59. fasikülde Bob Kane'nin de içinde bulunduğu ekip tarafından DC Comics evrenine dahil oldu.

İlk suç girişimi, ailesine çok kötü davrana babasını kendi tüfeğiyle vurmak isterken gerçekleşti. Bu girişim kendi kardeşini vurup, öldürmesiyle sonuçlanınca, gerçek adıFloyd Lawton olan Deadshot için sonun başlangıcı oldu.

Zamanla DC aleminde Batman'nin en azılı düşmanlarından biri haline gelen Deadshot, videodan da anlayabileceğiniz gibi çok iyi silah kullanır. Envai çeşit silahı ustalıkla kullanan Deadshot, genel olarak bacaklarından askılı iki tabancası ve koluna monte makineli silahı ile tasvir edilir. Keskin nişancılığından ise bahsetmeye gerek yoktur.

Ayrıca Justice League'e karşı da savaşmış bir karakterdi.

Yeni videomuzda Deadshot tanıtılırken, oyundan yepyeni görüntülerde yer alıyor. Unutmadan bir küçük uyarı yapalım. Videonun içeriğinde oyun gidişatı hakkında küçük "spoiler"lar yer almaktadır.

[video=youtube;-V1ZF5cNYCs]http://www.youtube.com/watch?v=-V1ZF5cNYCs[/video]
 
lolaman

lolaman

Üye
Bu oyunu ortalama biri 8 saatte bitirir oyun gayet güzel ama kolay gibi.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
1
Görüntüleme
489
-Psygnosis-


Üst Alt