MAERKEK
Admin
-
Konu Sahibi
-
Aslında küçük görsel olarak ekleyebilirim ama anlamak mümkün olmaz.Hocam bataryayı gerçek sandım
Eline sağlık, böyle kullanmak zor değil mi ?
Mümkünse fotoları yüklerken, görselleri optimize edelim, video gibi internet tüketiyor, keşke WhatsApp gibi bir optimizasyonu olsa forumun.
808 için vardı hani, o şekilde güzel olur, bunların küçüğünden 3 tane paralel 5000 mah ama orjinal ince uç şarj aleti ile doldurup, yüzde 20 tekrar şarj etmek. 3d yazıcıda yapılabilir.Aslında küçük görsel olarak ekleyebilirim ama anlamak mümkün olmaz.
Günlük kullanmak zor ama video kamera işlerinde yeterli
@Buğra @Ozan808 için vardı hani, o şekilde güzel olur, bunların küçüğünden 3 tane paralel 5000 mah ama orjinal ince uç şarj aleti ile doldurup, yüzde 20 tekrar şarj etmek. 3d yazıcıda yapılabilir.
Hocam artık şu foruma herkese foto yükleme hakkı gelsin, içerikleri otomatik comperssor max 256 kb olacak şekilde optimizasyon yapılsın, bu kaliteyi düşürmez.
Bakım 808 pili boştayken bile bitiriyor. Çekim yapıyorum içiyor pili . Bu pil bile dayanmıyor. Devresinde problem var zaten. Bazen hdmi takılı görüyor falan . Bu şekilde kullanmak zorunda kalıyorumdüzgün milimlik 3D tarayıcı varsa arka kapaği güzelce taratıp pil kısmına 2 tane bundan sığdırabilirsin.ha gerek olur mu o sana kalmış. telefon kalın olur tripoda sığmaz gibi yada ekran tarafından şiy yapacaksın anca öyle.
birde bu kadar uzun pil ömrü nerede gerekli olur onuda bilemedim? yoğun çekim yapacağim zaman 2-3 saat kamerayı kapatmadan şarjı dayanıyordu sanırım. elimde 2 tane orjinal bi taneyan sanayi batarya var söker teker teker takarım yada taşınabilir 10 a al bağla sürekli doldursun biraz tercih meselesi
Batarya buldun diyelim sanki sıfır çok güzel çalışıyor. O zaman haklısınAğa bunun taneside batarya fiyatına geliyor ucuz sayılmaz yani aslında
Hurda ve ucuzluk benden uzak olsun. Nokia 6'ya batarya bulamadım ki symbiana bulayım. Sonsuz çözüm. Bunu al istediğin telefona uyarla hepsinde çalışır çalıştırırankaraya gelirsen ben tarif ederim ucuza batarya alırsın ellerinde vardır yada hurda cıhgazlardan batarya kovalayacaksın
bulunur ankarada elbet bulursun zannetmiyorum bulunmayacağini. internette var hiç olmadı oradan alırsınHurda ve ucuzluk benden uzak olsun. Nokia 6'ya batarya bulamadım ki symbiana bulayım. Sonsuz çözüm. Bunu al istediğin telefona uyarla hepsinde çalışır çalıştırır
Sıfır değil 8 yıllık ürünbulunur ankarada elbet bulursun zannetmiyorum bulunmayacağini. internette var hiç olmadı oradan alırsın
yan sanayı bulursun ilal onlara bakarsınSıfır değil 8 yıllık ürün
Li-ion pil devamyan sanayı bulursun ilal onlara bakarsın
arka kapak takma zorluğu hariç güzel ama 3d yazıcı gerekiyor o sıkıntı. Arkadaşlar hepimiz telefonlarımıza pil batarya bulamamaktan şikayetçiyiz . Ben buluyorum diyen bu konudan şu an ayrılsın.
Telefonumuza 18650 Li-ion pil bağlayacağız .
Bunun için
-Eski bataryamızın telefona oturan terminali
-18650 Pil yatağı (Tek seri veya çok fazla paralel bağlantı sana kalmış)
-3D yazıcıdan alınacak bataryanın yerini tutacak plastik.
Anlatamaya gerek yok hemen gösteriyorum.
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınızEkli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
808'in kendi bataryası 1400 mA kapasiteye sahipken , Aspilsan tek pil 2800 mA sahip yani 2 katı kapasiteye sahip .
Paralel bağlantı yapsam 5600 Ma edecek. Kabloyu uzun tuttum arka kapağı delmedim. Bataryanın yerini alan plastiği Çift taraflı bant ile yapışıtırmanızı tavsiye ederim.
Tasarım varsa eklerim
not:18650 yerine ince ama kapasitesi 1800mah olan 14430 civarı bir şeyde kullanabilirsiniz cihazınız ince ise. Arkadaşlar hepimiz telefonlarımıza pil batarya bulamamaktan şikayetçiyiz . Ben buluyorum diyen bu konudan şu an ayrılsın.
Telefonumuza 18650 Li-ion pil bağlayacağız .
Bunun için
-Eski bataryamızın telefona oturan terminali
-18650 Pil yatağı (Tek seri veya çok fazla paralel bağlantı sana kalmış)
-3D yazıcıdan alınacak bataryanın yerini tutacak plastik.
Anlatamaya gerek yok hemen gösteriyorum.
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınızEkli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
808'in kendi bataryası 1400 mA kapasiteye sahipken , Aspilsan tek pil 2800 mA sahip yani 2 katı kapasiteye sahip .
Paralel bağlantı yapsam 5600 Ma edecek. Kabloyu uzun tuttum arka kapağı delmedim. Bataryanın yerini alan plastiği Çift taraflı bant ile yapışıtırmanızı tavsiye ederim.
Tasarım varsa eklerim
Veya başka bir telefonun bataryasınıda kullanabilirsiniz. Ben nokia asha 303e lg g3 bataryası takmıştım. Nokia 500ede iPhone 5 bataryası. Birde TP4056 ile TYPE-Cde eklenebilir.not:18650 yerine ince ama kapasitesi 1800mah olan 14430 civarı bir şeyde kullanabilirsiniz cihazınız ince ise
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?