Batarya Aramaya Sonn

MAERKEK

Admin
    Konu Sahibi
Batarya Aramaya Sonn
. Arkadaşlar hepimiz telefonlarımıza pil batarya bulamamaktan şikayetçiyiz . Ben buluyorum diyen bu konudan şu an ayrılsın.

Telefonumuza 18650 Li-ion pil bağlayacağız .
Bunun için
-Eski bataryamızın telefona oturan terminali
-18650 Pil yatağı (Tek seri veya çok fazla paralel bağlantı sana kalmış)
-3D yazıcıdan alınacak bataryanın yerini tutacak plastik.

Anlatamaya gerek yok hemen gösteriyorum.

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


808'in kendi bataryası 1400 mA kapasiteye sahipken , Aspilsan tek pil 2800 mA sahip yani 2 katı kapasiteye sahip .

Paralel bağlantı yapsam 5600 Ma edecek. Kabloyu uzun tuttum arka kapağı delmedim. Bataryanın yerini alan plastiği Çift taraflı bant ile yapışıtırmanızı tavsiye ederim.
Tasarım varsa eklerim
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: Notxr, XXXturi01, 0sıfırcı ve 5 diğerleri

PALA.

Üye
Hocam bataryayı gerçek sandım
Eline sağlık, böyle kullanmak zor değil mi ?



Mümkünse fotoları yüklerken, görselleri optimize edelim, video gibi internet tüketiyor, keşke WhatsApp gibi bir optimizasyonu olsa forumun.
 
Tepkiler: Baydırman, Dobraokuyucu ve MAERKEK

MAERKEK

Admin
    Konu Sahibi
Aslında küçük görsel olarak ekleyebilirim ama anlamak mümkün olmaz.

Günlük kullanmak zor ama video kamera işlerinde yeterli
 
Tepkiler: PALA. ve Dobraokuyucu
Aslında uygun voltaj değeri veren kulaklık hoparlör vb cihazlardan çıkan piller de çalışıyor bu mantıkla, 1280 e takmıştım.

Faydalı konu.
 
Tepkiler: XXXturi01 ve MAERKEK

PALA.

Üye
Aslında küçük görsel olarak ekleyebilirim ama anlamak mümkün olmaz.

Günlük kullanmak zor ama video kamera işlerinde yeterli
808 için vardı hani, o şekilde güzel olur, bunların küçüğünden 3 tane paralel 5000 mah ama orjinal ince uç şarj aleti ile doldurup, yüzde 20 tekrar şarj etmek. 3d yazıcıda yapılabilir.

Hocam artık şu foruma herkese foto yükleme hakkı gelsin, içerikleri otomatik comperssor max 256 kb olacak şekilde optimizasyon yapılsın, bu kaliteyi düşürmez.
 
Tepkiler: Dobraokuyucu ve MAERKEK

MAERKEK

Admin
    Konu Sahibi
@Buğra @Ozan

808 kendisi şarj edebiliyor . Normalde 2 saatte dolduruyorsa 6 saatte soldurur gibi düşün .

18650 'ler için harici şarj modülü bağlayabilirsin. İnce uçlu falan ile ığraşanana gerek yok
 
Tepkiler: Dobraokuyucu ve PALA.
düzgün milimlik 3D tarayıcı varsa arka kapaği güzelce taratıp pil kısmına 2 tane bundan sığdırabilirsin.ha gerek olur mu o sana kalmış. telefon kalın olur tripoda sığmaz gibi yada ekran tarafından şiy yapacaksın anca öyle.

birde bu kadar uzun pil ömrü nerede gerekli olur onuda bilemedim? yoğun çekim yapacağim zaman 2-3 saat kamerayı kapatmadan şarjı dayanıyordu sanırım. elimde 2 tane orjinal bi taneyan sanayi batarya var söker teker teker takarım yada taşınabilir 10 a al bağla sürekli doldursun biraz tercih meselesi
 
Tepkiler: Dobraokuyucu

MAERKEK

Admin
    Konu Sahibi
Bakım 808 pili boştayken bile bitiriyor. Çekim yapıyorum içiyor pili . Bu pil bile dayanmıyor. Devresinde problem var zaten. Bazen hdmi takılı görüyor falan . Bu şekilde kullanmak zorunda kalıyorum

Arka kapağın tırnaklar kırılıyor sürekli tak çıkardan dolayı.
 
Tepkiler: Dobraokuyucu

PALA.

Üye
Ağa bunun taneside batarya fiyatına geliyor ucuz sayılmaz yani aslında
 
Tepkiler: Dobraokuyucu

MAERKEK

Admin
    Konu Sahibi
Ağa bunun taneside batarya fiyatına geliyor ucuz sayılmaz yani aslında
Batarya buldun diyelim sanki sıfır çok güzel çalışıyor. O zaman haklısın
Aldığın bataryalar çöp çıkıyor . Ömrü az alıyor. Bu pil sıfır üretim bundan eminsin ve şüphen yok.
 
Tepkiler: Dobraokuyucu ve PALA.
ankaraya gelirsen ben tarif ederim ucuza batarya alırsın ellerinde vardır yada hurda cıhgazlardan batarya kovalayacaksın
 
Tepkiler: MAERKEK ve Dobraokuyucu

MAERKEK

Admin
    Konu Sahibi
ankaraya gelirsen ben tarif ederim ucuza batarya alırsın ellerinde vardır yada hurda cıhgazlardan batarya kovalayacaksın
Hurda ve ucuzluk benden uzak olsun. Nokia 6'ya batarya bulamadım ki symbiana bulayım. Sonsuz çözüm. Bunu al istediğin telefona uyarla hepsinde çalışır çalıştırır
 
Tepkiler: XXXturi01, PALA. ve Dobraokuyucu
Hurda ve ucuzluk benden uzak olsun. Nokia 6'ya batarya bulamadım ki symbiana bulayım. Sonsuz çözüm. Bunu al istediğin telefona uyarla hepsinde çalışır çalıştırır
bulunur ankarada elbet bulursun zannetmiyorum bulunmayacağini. internette var hiç olmadı oradan alırsın
 
Tepkiler: Dobraokuyucu
Ben 3 tane AAA ince kalem pil ile eski bir tuşlu telefonu çalıştırmayı başarmıştım.

Bu 18650 yöntemini uygulamak için gerekli bütçeyi karşılayamayan arkadaşlar benim gibi 3 kalem pil yöntemini uygulayabilir.

NOT:3 AAA kalem pil 4.5 Volt voltaj çıkarır.

Telefonlar ise 3.6 3.7 3.8 veya 3.85 volt voltaj değerleri ile çalışır.

Ama 4.5 volt telefona yinede zarar vermeyebilir.

Zaten kalem pillerin şarjı azaldıkça voltaj değerleride düşer.

Bu dediğim yöntemi uygulayabilirsiniz çok zararlı olmaz ama yinede dikkatli olmak lazım.

Araya uygun değerde bir direnç veya voltaj regülatörü ekleyip bunu denemek daha güvenli ve stabil olabilir.
 
Tepkiler: Dobraokuyucu ve 0sıfırcı

Notxr

Üye
arka kapak takma zorluğu hariç güzel ama 3d yazıcı gerekiyor o sıkıntı yoksa kötü değil fikir
 
Tepkiler: MAERKEK ve 0sıfırcı

Notxr

Üye
not:18650 yerine ince ama kapasitesi 1800mah olan 14430 civarı bir şeyde kullanabilirsiniz cihazınız ince ise
 
Tepkiler: XXXturi01 ve MAERKEK
not:18650 yerine ince ama kapasitesi 1800mah olan 14430 civarı bir şeyde kullanabilirsiniz cihazınız ince ise
Veya başka bir telefonun bataryasınıda kullanabilirsiniz. Ben nokia asha 303e lg g3 bataryası takmıştım. Nokia 500ede iPhone 5 bataryası. Birde TP4056 ile TYPE-Cde eklenebilir.
 
Tepkiler: MAERKEK ve Notxr