Başlık Bulamadım Ama Önemli

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


PriZm

PriZm

Üye
O konu silinebilir :D zaten yanlış taşıdım ve aramızdaki buzlarda eridi zaten :) yani ciddi ciddi tartışmıştık.. ama silinmişlerin arasına taşıdıktan sonra buraya link atabilirsen sevinirim bir tarafta kayıtlı dursun :)
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye
Bu şekilde tartışmalar yakışmıyor ama sana Ali..
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Konuyu çöpe aldım zaten.

Bu uyarıyı yapmak bana düşer mi bilmiyorum ama bunu çok yapıyorsun. Konu Dışı'nda çok görüyorum sadece bu konu değil yani. Sen yöneticisin artık test yöneticisi de değilsin. Özel sebepler de olsa kesinlikle üyeyle tartışmaya giremezsin bu şekilde. Bilmem kaç kez şikayet aldım hakkında Konu Dışı'nda. Ama üyeye açıklama bile yapamıyorum yönetici olduğun için. Biz yöneticiyiz ve sorumluluklarımız var. 'Örnek olmak' gibi. Rica ediyorum biraz dikkatli ol.
 
ANIL

ANIL

Admin
Aynen Ali kendini tutmalısın. Cevap vermeye bile değmez. Üyelere taviz verme kuralcı olmak gerekiyor bazen :oke:
 
PriZm

PriZm

Üye
Bu arada Alican gerçek adım tabi isterseniz Ali de diyebilirsiniz :)
 
KayraBey

KayraBey

Üye
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~
PriZm

PriZm

Üye


Aliiiiiii. Anladın sen onu.... Bak şu tayfalar zaten vukuatli senide goturmesinler yanlarında dikkat et :)
Hmm.Ben birkaç gün girmesem foruma çok eksikliğim olurmu? Yada benim hakkımdaki şikayetler azalırmı?
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Girmemek diye bir şey yok. Sen yöneticisin gireceksin tabii. Ama biraz dikkatli davran. Taraf tutamazsın mesela objektif olmalısın. Tartışma içine giremezsin. Argo kullanamazsın. Gibi..
 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL
PriZm

PriZm

Üye
Girmemek diye bir şey yok. Sen yöneticisin gireceksin tabii. Ama biraz dikkatli davran. Taraf tutamazsın mesela objektif olmalısın. Tartışma içine giremezsin. Argo kullanamazsın. Gibi..

Bu günlerde hiç iyi değilim.bunun aynısını Lütfullah'a da söyledim.ne derslerime adam akıllı bakabildim son 2 haftada nede kafam dinlenmiş değil.haliyle ister istemez herkes beni tersliyormuş gibi hissediyorum.
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye


Bundan sonra bulaşmıyorum kimseye..
Seni azarlıyormuşuz gibi düşünme, dostların olarak tavsiyelerde bulunuyoruz sana :)
İnsanların ağzına laf verme.. Mesela şu diğer konuda da oldu bu.. Konu dışı sohbet var uyaracaktım ama sohbetin içinde sen olduğun için uyarı da yazamadım.. Şimdi yazsam üyelerin ağzına "ama mod da konuşuyor" diye laf vermiş oluruz.. Pınarın da dediği gibi bizim örnek üyeler olmamız lazım..

Bir de üyelerle arana ufakta olsa bir mesafe koy, ama soğut kendini demiyorum.. Ufak bir mesafe.. Söz geçirebilmek için gereklidir bu..

Yani üyeler seninle olan samimiyetini kullanarak şımarmasınlar..
Bu şey gibi biraz.. Mesela hiç gördün mü bilmem.. Bizim okulda bi çocuk vardı ilkokulda. Annesi öğretmendi ve bizim dersimize giriyordu.. Annesinin dersi ya o çocuk öyle şımarık bir şeydi ki, sanki dünya onun kontrolü altında.. Bunun sebebi de annesine güvenmesi.. Nasıl olsa bana bişi yapmaz diye düşünmesi..

Aslında o örnekten daha iyi olan bi örnek daha var o da ben :D
Ben de kuran kursunda öyleydim babam imam ya oooh gez toz caminin her yanını.. Kafama her estiğinde minareye çıkardım milleti örgütleyip minderleri dizip üst kattan aşağı atlardık falan hep babamın imam oluşundan gaz alıp yapıyordum bunları..

Neyse sen kimsenin ağzına laf verme, bişi diyen olursa he de geç, tartışmalara gerekmediği sürece katılma, ve lütfen nickinin "Undertaker" olduğu zamanlara geri dönme...
 
  • Beğen
Tepkiler: L-LumieRe, CanKartaL, Dede ve 1 kişi daha
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi


Bu günlerde hiç iyi değilim.bunun aynısını Lütfullah'a da söyledim.ne derslerime adam akıllı bakabildim son 2 haftada nede kafam dinlenmiş değil.haliyle ister istemez herkes beni tersliyormuş gibi hissediyorum.

Sen sallama milleti. Rahatsız eden ya da laf atan varsa bas şikayeti, admin zaten onlara verir cevabını ya da uyarısını.
 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL ve ~N.A.W.Y~
Şehriyar

Şehriyar

Üye


Sen sallama milleti. Rahatsız eden ya da laf atan varsa bas şikayeti, admin zaten onlara verir cevabını ya da uyarısını.
Aynen..
Sen o durumda belki sakin kafayla düşünemeyebilirsin..
Ama adminler şikayete gelip baktığında gayet sakin kafalı oluyorlar ve çok güzel laf sokuyorlar ya..
Bazen sırf bu özelliğe bakarak mı seçiliyorlar diye düşünüyorum kendi kendime..
Kimin aklına gelir şikayete "Klorlu su tüketimini azaltın" yazıp kapatmak..
 
  • Beğen
Tepkiler: L-LumieRe, CanKartaL, minoo ve 1 kişi daha
anılbaran

anılbaran

Üye
Ali , dostum ban atmış kendine onu çok iyi anlıyorum geçen sene başımıza geldi o olaylar şuan sanırım lisede ki arkadaşlarımızın sınav haftası haliyle yoğun stres ve olmazsa olmaz vicdan azabı ,varsa biraz baskı bunu yaptırabiliyor .Ama yönetici olarak ban atması aslında uygun değil yani bir kaç gün kafamı dinlicem girmyecem dese iyi olabilirdi.Ama olsun Ali'nin yaşadığı durumu çok iyi anlıyorum .


Banı açıldı :)
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Alican kafasını dinleyip sınavlarını atlatana kadar yönetim kadromuz dahilinde olmayacak.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt