barbie gerçek bir kadın olsaymış:DD

Sponsorlu Bağlantılar

Berlin Boleyn

    Konu Sahibi
barbie gerçek bir kadın olsaymış:DD
Barbie’nin Ayakları

Dünyadaki diğer kadınlardan daha çok ayakkabıya sahip olan Barbie'nin ayakları üç yakındaki bir çocuğun ayakları gibi.


Barbie’nin Göğüsleri

Barbie'nin göğüs ölçüsü 100 cm ve sutyen bedeni ise 110. Yani Barbie gerçek olsaydı bel ağrısından dolayı çok sorun yaşardı


Barbie’nin Beli

Barbie’nin ölçüleri oldukça gerçek dışı, sandığınız gibi 90-60-90 değil 100-53-84.



Barbie’nin Kolları

Barbie kolları da oldukça uzun ve kemikli olurdu.



Barbie’nin Yüzü

Barbie'nin yüzü gerçek bir yüze göre üç misli daha büyük. Boynu normal bir boyunun iki katı uzunlukta. Yemek ve nefes borusundan sadece biri yer alabilir. Var olan tasarıma göre ya yemeyecek ya da nefes almayacak.

:ehe:ehe:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Marchegiani


X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Aman ya öle kalsın:ehe
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Hahahaa süper bir yaklaşım olmuş :ehe
Neyse, oyuncak olarak kalsın bence o :ehe
 
arslansem

arslansem

Üye
Saçma :hmmm
 
Candy

Candy

Üye
Küçük kız çocuklarının bilinçaltına bu bayan modeli işleniyor ve hiçbir zaman o ölçülere sahip olamayan bayan kendini ömür boyu mutsuz hissediyor .... :nono:
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Onu biz bu haliyle sevdik :naughty:
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Görüldügü üzre barbie gerçek olamazmış
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
Küçük kız çocuklarının bilinçaltına bu bayan modeli işleniyor ve hiçbir zaman o ölçülere sahip olamayan bayan kendini ömür boyu mutsuz hissediyor .... :nono:
burcu çok haklısın kızlar bilinçaltında hep ona özeniyorlar ama olmayınca mutsuzlar..
 
Odysseus

Odysseus

Üye
Kendini hoca sanan bir embesil vardı. Barbie beni tahri ediyor müslüman çocuklar bununla oynamasın diyen. Ama kendisi plajda çıplak geziyordu. Ne Barbie'ymiş ama.
 

Berlin Boleyn

    Konu Sahibi
candy'nin yorumuna bende katılıyorum...
 
Candy

Candy

Üye
:oke:
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
Müthiş bir konu olmuş. :)
 
zibidi39

zibidi39

Üye
barbie bı kalsıktır her ne olursa olsun obezde olsa o bızım barbıemız :D:D
 
lord74

lord74

Üye
ekşın mennnn :D
 
<''Th3 ßiG ßoSs''>®

<''Th3 ßiG ßoSs''>®

Üye
:D Bencede gerçeğine hiç gerek yok.
 

şeker

Üye
bence kadın olsaydı zaten bize bir faydası olmazdı.:kop:tatlım.
 


Üst Alt