Salih Baba™
Üye
Salih, bu aklına nerden takıldı yahu? Yoksa yaramazlık yapmayı mı düşünüyorsun?
Teşekkür ederiz açıklama için.Ceza puanlarının süresi hakkında bilgi verir misin?Arkadaşlar atlanılan bir nokta var sanırım.
"Uyarı sayısına göre banlanmada..... "
Böyle birşey yok yani uyarı sayısına göre değil, Uyarı Puanına göre sitede otomatik ban fonksiyonu var
Yani siz 10 kere imza kural ihlali yapın her ihlal 1 puan x 10 uyarı alır o zaman 1 hafta banlanırsınız
Ancak Spor bölümü kural ihlali 5 puan, 2 kere ihlal edin 5x2 : 10 Uyarı olur ve o zaman 1 hafta banlanırsınız
Üstü kapalı küfür edin direkt 10 puan alarak 1 hafta banlanırsınız
Sistem bu şekilde..
Yakın Zamanda:
Bu sistem düzenlenecek, kurallar yenilenecek ve sitede duyurulacak.
Yani hangi davranısın kaç puan verdiğini bileceksiniz.
Evet... Kimi ceza puanları resmen sebepsiz yere veriliyor. Siteye yeni üye olduğumda "fake nick" sebebiyle ceza puanı almıştım. Nick kime göre, neye göre fake, hiçbir açıklama yok. Herhangi bir ihtar, uyarı filan yok. Özel bir mesaj yok. Direk ceza puanı... Hala da profilimde duruyor.
Benim istediğim taviz değil, açıklamaydı. Deseydi ki şu nickle IDniz, IPniz bilmemneniz aynı, iki farklı kullanıcı adı almışsınız, bir yarışmaya 2 farklı nickle katılmışsınız vs., ben de ona göre açıklamamı yapardım. Zaten o dönemde forumda herhangi bir aktivitem de yoktu birkaç teşekkür mesajı yada cevap hariç. Bir yerde de oy kullanmış değildim. Sana göre modun verdiği hiçbir ceza sebepsiz olmayabilir ama bana, yani cezayı yiyene göre, eğer neden ceza aldığım açıklanmıyorsa o ceza sebepsizdir. Bu sadece bir örnek tabi ki, genel manada modlar yeterince insaflı. Şu anki ceza puanım haklıydı mesela, Lincoln'e sövmüştüm. Gururla da taşıyorum ceza puanımı.Fake nick , büyük ihtimalle yönetici arkadaşımız bir yarışmada tekrar üye olup oy kullanma gibi durumlarda böyle bir durumu fark etmiş yadda sezmiş olabilir.. Hiç bir ceza sebepsiz değil !
Asla taviz beklemeyin, küfür ve kavga sonrası ne te tür bi taviz istersiniz ? ?? ? ? ?
Şu anki ceza puanım haklıydı mesela, Lincoln'e sövmüştüm. Gururla da taşıyorum ceza puanımı.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?