Bank Asya hazırlığı mı?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
JaNbErG

JaNbErG

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bank Asya hazırlığı mı?
Fenerbahçe'nin Emenike'yi satması, Futbol Federasyonu'nun ise hala bir karar verememesi nedeniyle manşetlerini bu doğrultuda atan gazeteler, Trabzonspor'un İstanbul'da Benfica'yı eleyebileceğine de vurgu yaptı.

Kuzey Ekspres Gazetesi, açıkça Türkiye Futbol Federasyonu'nu hedef alan bir manşet atarak, "Futbolda şike kapsamında başkanı tutuklu olan, futbolcuları şaibeli bulunan ve şike yaptığı tescillenen Fenerbahçe, şampiyonlar ligine direkt katılırken, Trabzonspor, topladığı 82 puanla ve 1 gol averajla 2. olduğu için adeta cezalandırılıp ön eleme oynamak zorunda bırakıldı" girişini yazarak, "Aydınlar'ın marifeti" başlığını attı. Gazete, Emenike'nin satılmasını ise, "Fenerbahçe'ye bir haller oldu" başlığıyla kullandı.

"BANK ASYA HAZIRLIĞI MI?"

Taka Gazetesi ise, "Fenerbahçe, Karabükspor maçı öncesinde 9 Milyon Euro'ya el sıkışıp lig bittiğinde transfer ettiği Nijeryalı oyuncuyu Rusya'ya gönderdi" ve "Sonunda sattılar" başlığını attı. Aynı gazete, Benfica maçında bariz golün ofsayt gerekçesi ile verilmediğini vurgulayarak, "Bir Fener'de UEFA'da var!" manşetini attı.

Karadeniz Gazetesi de, TFF'nin artık karar vermesi gerektiğini vurgulayarak, "Federasyon ligi erteledikten sonra 15 gün içerisinde soruşturmayla ilgili kararı açıklayacak" ve "Bu belgeler bize yeter" başlıklarını attı. Aynı gazete Emenike'nin satışını ise, "Fenerbahçe Emenike'yi alelacele sattı, Bank Asya hazırlığı mı" manşetini attı.

"FENERBAHÇE ŞİKE TRANSFERİNİ SATTI"

İlkhaber Gazetesi de yine Fenerbahçe'ye yüklenerek, "Fenerbahçe şike transferini sattı" ve "Fenerbahçe'nin şike soruşturması sürerken, bu sezon başında transfer ettiği ismi satması kafalardaki soru işaretlerini attırdı" başlığını attı. Günebakış gazetesi ise, Fenerbahçe formasıyla Benfica tribününde maç izleyen sarı - lacivertli taraftarlara yüklenerek, "Size de bu yakışırdı. Şike, teşvik ve çete operasyonunda yapmadıkları kalmayan Fenerbahçe kurmaylarının kulüplerine yaşattığı acının faturasını adeta Trabzonspor'a ödettirmek isteyen iki Fenerbahçe taraftarı, Benfica tribününde. Rakibin saflarında, bordo - mavili ekibin yenilgisiyle coşmaya hazırlanıyorlar adeta. Ne diyelim, 'Başkanı, yöneticisi başarıya gider her yolu meşru gören bir kulübün taraftarına da bu yakışır' sözü bu fotoğrafla örtüşüyor. Gazete Benfica maçında Trabzonspor'un penaltısının verilmediğini de ifade ederek, esprili bir şekilde Aziz Yıldırım'a göndermede bulunarak, "Yıldırım mı baskı yaptı!" başlığını attı.
 


Kingmortall

Kingmortall

Üye
trabzonsporun benficayı yenmesi zor mucize gibi bişey olur heleki 2 0 lık yenilgiden sonra
 
61semih

61semih

Üye
trabzonsporun benficayı yenmesi zor mucize gibi bişey olur heleki 2 0 lık yenilgiden sonra

oyle vallaha ama ben takımı gordum begendımde. e karşındakı takımın degerı 150 000 000 € biz 70 000 000€ cokta denk degılız hanı ama futbol olarak okadar fark gormedım.tecrubesız bır takımız avrupada nekadar 80 kusur maca cıkmıs olsakta telaş yaptı bırcok futbolcu.olımpıyattaki şov u izlemeye bıle deger rovanş.en azından young boys a elenmemıs olacagız:good:
 
greenmile

greenmile

Üye
oyle vallaha ama ben takımı gordum begendımde. e karşındakı takımın degerı 150 000 000 € biz 70 000 000€ cokta denk degılız hanı ama futbol olarak okadar fark gormedım.tecrubesız bır takımız avrupada nekadar 80 kusur maca cıkmıs olsakta telaş yaptı bırcok futbolcu.olımpıyattaki şov u izlemeye bıle deger rovanş.en azından young boys a elenmemıs olacagız:good:

sende 2 sene önce toulousea eleniyordun kardeş neyin kafası bu? Fenerle kendini ne avrupada ne de ligte mukayese et bence x-large durumları anlayacağın
 
61semih

61semih

Üye


sende 2 sene önce toulousea eleniyordun kardeş neyin kafası bu? Fenerle kendini ne avrupada ne de ligte mukayese et bence x-large durumları anlayacağın
onemlı olan kıme elendıgın degıl butce olarak senden 2 mıslı ufak takımlara elenmen dostum.
toulousea bıze denk takımdı kı en azından bızde onları deplasmanda mağlup ettık onları kendı evımızde yedıgımız golu hatırmazsın sen tabıkı veya ossasuna da deplasmanda ersen martın ın attıgı bariz golun verılmemesı ve 2maçtada yenılmeden elenmemız kabul edılebılır.
fenerle ts arasındakı mac ıstatıstıgını bır araştır ıstersen arada pek fark yok aramızda yapılan maclarda 2 maç ustunlugunuz var bizden e turkıye kupası olsun tsyd cumhurbaskanlıgı kupası olsun sızden daha cok var bızde,sizinde turkıye sampiyonlugunuz bızden ustun.senın yaşın tutmuyor dıye fb nın ts den cok fazla x-large oldugunu felan sanma.bılmıyorsanda araştır
 
greenmile

greenmile

Üye
onemlı olan kıme elendıgın degıl butce olarak senden 2 mıslı ufak takımlara elenmen dostum.
toulousea bıze denk takımdı kı en azından bızde onları deplasmanda mağlup ettık onları kendı evımızde yedıgımız golu hatırmazsın sen tabıkı veya ossasuna da deplasmanda ersen martın ın attıgı bariz golun verılmemesı ve 2maçtada yenılmeden elenmemız kabul edılebılır.
fenerle ts arasındakı mac ıstatıstıgını bır araştır ıstersen arada pek fark yok aramızda yapılan maclarda 2 maç ustunlugunuz var bizden e turkıye kupası olsun tsyd cumhurbaskanlıgı kupası olsun sızden daha cok var bızde,sizinde turkıye sampiyonlugunuz bızden ustun.senın yaşın tutmuyor dıye fb nın ts den cok fazla x-large oldugunu felan sanma.bılmıyorsanda araştır

sen şaka mısın dostum türkiyenin lokomotifi fb gs ve bjk dir,şöyle örnek vereyim trabzon diğer büyükler yıldız futbolcularını serbest bırakmadığı sürece alması zordur ama trabzonun yıldız oyuncusu 3 büyüklere gitmek için kontrat uzatmaz,fenere galatasaraya beşiktaşa dünya yıldızları gelir,trabzona anca ya bremen mızıkaçıları ya brozek kardeşler falan gelir 3.doğu bloğu ülkelerinden.yok türkiye kupası yok tsyd kupası falan geç bunları.Herkes lige bakar,hayatında kaç kez avni akerde şampiyonlar ligi şarkısını söyledin sen?Beğenmediğimiz bursa bile gruplarda mücadele etti.Evet bi ara bir rüzgar yakaladı trabzon ama o rüzgar geçti artık sizin bu ligte şampiyon falan olmanız çok zor,bir yerden sonra kaliteye bakıyor iş.

avrupaya gelirsek adamları evimizde yendik orda yendik falan avrupaya çıkıyorsan yenmek için çıkarsın eğer sen takımım elsin diye izliyorsan maçını orası ayrı.
 
61semih

61semih

Üye
tarihten bir yaprak
Feneri 7-0 Yenen Benfica Kadrosu

Benfica-Fenerbahçe
17 Eylül 1975

22. dakika: 1:0 Sheu
33. dakika: 2:0 Nene
43. dakika: 3:0 Nene
60. dakika: 4:0 Jordao
72. dakika: 5:0 Nene
75. dakika: 6:0 Jordao
84. dakika: 7:0 Jordao
 
greenmile

greenmile

Üye
tarihten bir yaprak
Feneri 7-0 Yenen Benfica Kadrosu

Benfica-Fenerbahçe
17 Eylül 1975

22. dakika: 1:0 Sheu
33. dakika: 2:0 Nene
43. dakika: 3:0 Nene
60. dakika: 4:0 Jordao
72. dakika: 5:0 Nene
75. dakika: 6:0 Jordao
84. dakika: 7:0 Jordao

trabzon olarak 2011 e daha gelemedik mi diyorsun yani:ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt