Meraal
Üye
-
Konu Sahibi
-
Kullanmasını bilenler için Avea avantajlı bir tarife. Bayi yetkilisiyim ve günde onlarca şikayet geliyor kontör düşüldüğüne dair, müşteri hizmetleri ile görüştürdüğümüzde %90 logo-melodi-oyun servislerine abonelikleri çıkıyor. Aynı şekilde diğer operatörlerden şikayetçi olarak Avea'dan memnun olduğu için numara taşımaya gelenlerde var.
Aboneleri memnun etmek oldukça zor. Avea'nın şu anki en büyük sıkıntısı altyapısındaki yetersizlik.
Tarife olarak şu an en uygun tarifeler, Heryöne konuşanlar için Hepsibir, Avea içi konuşanlar için GençAvea,HarbiTarife yada MobilÖğrenci.
Herkesin ağzında avea'nin kötü bir operatör olduğu. Şikayetlere baktım da ya kontor yemiş ya da müşteri hizmetlerinden memnun değil birileri. İçim acıdı yaşadıklarımı paylaşmak istedim. Bu zamana kadar hiç avea'nin ters tarafıyla karşılaşmadım hatta memnuniyetimi bildiren bir teşekkür formu bile olusturulmus durumda aveada. ben sahsim adima cok memnunum musteri hizmetlerinden,vodafonun ki berbat zaten.gecenlerde bir mesaj geldi aran kazandan 5 kontor kazandiniz diye ama beni ailemden baska arayan olmadi onlarda aveali.2hafta once 5mb aldim gece gunduz kapanmadi net,ustelik onlarca oyun program indirdim sorgulamamda 5mb hakkiniz kalmistir deyip durdu. simdi de 0 kontor var net e girebiliyorum aradim bana cihaz almissiniz 100 mb internet kampanyasi dediler iyide ben 3ay once aldim ve kullandim internet hakkimi kullanmasaydim bile 1.ay gecerliydi o. bazen durup dururken kontorde gelebiliyor yada aramalarimda kontor dusmeyebiliyor.umarim boyle devam eder ve bende magdurlar safina gecmem..
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?