c7 bende de var ama refresh cok hızlı ayrıca microsoft güncellemesi sonucu oluşan mesaj sorunu da kalkmış bulunmakta..cfw lerden tek eksiği portlanmış dolby o da olsa iyi olurdu. Bence gayet güzel..yazılımı atarken suitten değilde phoneixle at. e yi bicmlendirip normal format at tele.. Sonra flashla gitsin