bana kalırsa belle refresh yüklemeyin

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
wildtiger223

wildtiger223

Üye
    Konu Sahibi
bana kalırsa belle refresh yüklemeyin
beyler c7 telefonum var belle kullanırken on numara seri süper telefondu refreshi bi yükledim telefon kafayı yedi eskiden yapabildiğim bi çok şeyi yapamıyor ayrıca dokunmatik yavaş çalışıyor
 


[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
tel hack'limi ?
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
cihaza soft format at yazılımı tekrar yükle ben öyle yaptım sorun yok yanlış yönlendirme olmasın
 

fthcsgn

Üye
c7 bende de var ama refresh cok hızlı ayrıca microsoft güncellemesi sonucu oluşan mesaj sorunu da kalkmış bulunmakta..cfw lerden tek eksiği portlanmış dolby o da olsa iyi olurdu. Bence gayet güzel..yazılımı atarken suitten değilde phoneixle at. e yi bicmlendirip normal format at tele.. Sonra flashla gitsin
 

Alperen Şuayb

Üye
Bence Refresh İyi Daha Hızlandı Bende Telefon C7 Hızlandı
 

MaxipmaN

Üye
ben hard format attım üstüne kasma falan yok uçak gibi ihtiyacım olmadığınsan hack yok bi program için hack yapamam daha güzelini buldum
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
bence sorun yaşayanlar hack'li olan tele güncelleme yapmalarıydı.güncellemede sorun olsa tüm cıhazlarda sorunlar oluşurdu aksine daha hızlandı açılışta vidgetler daha hızlı giriş ekranları öyle menüde kasma var diyorsanız bu temalardan kaynaklanıyor
 

MaxipmaN

Üye
evolve teması çok kastırır orjinali
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt