53F4
Üye
Bakiyemde -8 tl varken numara tasımak
arkadaslar 1-2 ay önce turkcele gectim sonra pişman oldum 20 tl yüklemiştim 20 tl 1 ay dayanmadı.önceden avea kullanıyordum 10 tl yüklemeye 1 ay yetiyordu bana.suan bakiyemde -8 tl var.bu sekilde aveaya gecsem geciş talebim kabul edilirmi.birde numara tasımak için 3 ay ne zaman dolacak bilmiyorum ögrenme sansımız varmı.
