Uygulama Bakabilir misiniz arkadaslar?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

erdi_s

Üye
    Konu Sahibi
Bakabilir misiniz arkadaslar?
Galaxy wonder cihazimi kapatip actigimda ev ekranina koydugum bazi uygulama kisayollari siliniyo ve her defasinda ekrana bi daha kisayol koymak zorunda kaliyorum. Mxplayer, tapetalk, facebook bu uygulamalardan bazilari. Neden boyle oluyo acaba? Cihazim rootlu ve orjinal rom.
 
Virüs yemiş olabilirsin belki, fabrika ayarlarına dönüp tekrar dener misin ?
 

erdi_s

Üye
    Konu Sahibi
Iste bunu duymaktan korkuyodum antivurusle taratma yapsam olmaz mi
 

erdi_s

Üye
    Konu Sahibi
Nortonla tarattim bisey bulmadi. Fabrika ayarlarina donmeden once sdcard external_sd degisikligini geri almali miyim
 

erdi_s

Üye
    Konu Sahibi
Ama googleplay, dolphine browser, müzik, kamera kisayollari duruyo yeniden baslattigimda. Anlamadim gitti. Yani her uygulamada olmuyo bu olay
 

erdi_s

Üye
    Konu Sahibi
Sanirim bilen yok ya da kimse ayni sorunla karsilasmamis
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...