bahane lazım acilen

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

.BlueTR

Üye
    Konu Sahibi
bahane lazım acilen
dershane etütüne gitmedim babamı aramışlar gelmedi diye. 2ders vardı 1.nin sonuna yetiştim dedim babama yoklamada ilk ders alınmış dedim.
bunlar 2.dersin hocasına sorunca hocada g medi derse babama ne uydurayım?


babam ararsa gelmemişin onada diye ne deyim şuan işte ama sabah evde olacak
 

Metin137

Üye


- - - Eklendi - - -

işin zor
 

man20

Üye
babalar çocuklarını okutabilmek için gece gündüz çalışıyorlar. üstelik dersaneyede gönderiolar ama sen... sen varya sen... bence bekle ve bişi deme babamın karşısında ve boynunuda bük. 1-2 kızıp bağırır sora gider ama cevap verme bu seferde ''sus cevap verme bana!'' derler.
 
dayak yiyeceğini de bilsen sen yinede doğruyu söyle.
 

.BlueTR

Üye
    Konu Sahibi
anlaşıldı tek çözüm doğruyu söylemek kaldı heralde :/
 
Sevgilin varsa onu kat araya "doğum yaptı" gibi şeyler söyle
Kız olayına hashas yaklaşırlar
Niye kendi numaranı vermiyorsun ki böyle şeylerde? Ben hep öyle yapardım ve çok rahattım.
 

.BlueTR

Üye
    Konu Sahibi
Sevgilin varsa onu kat araya "doğum yaptı" gibi şeyler söyle
Kız olayına hashas yaklaşırlar
Niye kendi numaranı vermiyorsun ki böyle şeylerde? Ben hep öyle yapardım ve çok rahattım.
kendi numaramı verdim zaten ama babam kayıt etirirken kendi numarasınıda vermiş
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...