Superfan
Üye
Açtığım konularda verilmesi gereken bilgi varsa eklerim gidipte uygulamanın 100 tane gereksiz özelliğini niye yazayım?
Sorunlu konu varsa konuya yorum yaparsın bilgi alırsın!
Ben konularımda senin boyle bir yorumunu gormedim…
Evet yüzüne karşı söylemek istemiyoum öyle burada herkesten güç alıp söylüyom onları
Cumhurbaşkanı adayı olsan kazanırsın dostumnasıl söylediğin önemli degil konularda anlamadığın nokta olursa sorabilirsin, 1500un uzerinde konum var cevaplanmamış konum yoktur heralde
konular kurallara uygun açılıyor sen resimle uğraşana kadar millet 50 konu açarYok yani en azından biraz yavaşlayın yaniUygulama kalietsini arttıralım biraz. Örneğin modlu oyun paylaşıyoruz. Modsunuzu da konuya dahil edelim. Ekran görüntülerini böyle tek sıra olacak şekilde küçültelerek koyalım.Mesela şöyle;(Eskiden böyle resim paylaşımını çok severdim, kendimde yapardım)
Böyle üçlü ekran görüntüsü gibi
Bilmiyorum isteyen istediğini istediği şekilde paylaşır. Kurallara uyuyorsuunz sonuçta. Naparsanız yapın
Cumhurbaşkanı adayı olsan kazanırsın dostum
konular kurallara uygun açılıyor sen resimle uğraşana kadar millet 50 konu açar
Hayırdır, moderatörlerimize laf söyleyen mi var
Hayırdır, moderatörlerimize laf söyleyen mi var
İlk sayfayı baştan okuAdam daha test ediliyor, belli mi olur. Belki sadece test moderatörlüğe kadar çıkmıştır. Reddedilir. Bir şey olur da belki tam bir moderatör olamaz yaniDaha hiç bir şey değil muhaaha Belki şantaj yapıcaz adama
biz duruşumuzu daha önce de bozmadık bu saatten sonra da bozmayız merak etmeAdam daha test ediliyor, belli mi olur. Belki sadece test moderatörlüğe kadar çıkmıştır. Reddedilir. Bir şey olur da belki tam bir moderatör olamaz yaniDaha hiç bir şey değil muhaaha Belki şantaj yapıcaz adama
asigsasi için diyomİlk sayfayı baştan oku
Bana söylemişsin bunu.Peki bu ne? Adam ayrı bir şey yaa
Senin bize yürüdüğün için olabilir mi?asigsasi için diyomNiye herkes bana yürüyo
ayrıntılara takılmaBana söylemişsin bunu.
O zamanlar bir amacım vardı..Site hakkında da yazmıştım fakat yanlış anlaşılmadan dolayı bıraktım.
Senin bize yürüdüğün için olabilir mi?
Konular açıyordum fakat cidden çok fazla yanlış anlaşıldı. Binlerce üye laf attı. Hâlâ yanlış anlaşılıyor.ayrıntılara takılmakutlama bölümü diye bölüm varsa illaki konular da açılacaktır
şu an benden moderatör yetkisini alsalar ben yine maxicep için yola devam ederim kısa ve öz olarak sıkıntı yokasigsasi için diyomNiye herkes bana yürüyo
Konular açıyordum fakat cidden çok fazla yanlış anlaşıldı. Binlerce üye laf attı. Hâlâ yanlış anlaşılıyor.
Hayırdır, moderatörlerimize laf söyleyen mi var
Adam daha test ediliyor, belli mi olur. Belki sadece test moderatörlüğe kadar çıkmıştır. Reddedilir. Bir şey olur da belki tam bir moderatör olamaz yaniDaha hiç bir şey değil muhaaha Belki şantaj yapıcaz adama
Binlerce üye laf atTI.Yok la, ben sana laf atmıyom. Bahadir_fb ayrı bir şey diyom. Adamın her şeyi mercek altında
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?