Bahadir_FB HAKKINDA

Superfan

Üye

Evet yüzüne karşı söylemek istemiyoum öyle burada herkesten güç alıp söylüyom onları
 
Tepkiler: Bahadir_fb
Evet yüzüne karşı söylemek istemiyoum öyle burada herkesten güç alıp söylüyom onları

nasıl söylediğin önemli degil konularda anlamadığın nokta olursa sorabilirsin, 1500un uzerinde konum var cevaplanmamış konum yoktur heralde
 
Tepkiler: asigsasi

Superfan

Üye
Yok yani en azından biraz yavaşlayın yani Uygulama kalietsini arttıralım biraz. Örneğin modlu oyun paylaşıyoruz. Modsunuzu da konuya dahil edelim. Ekran görüntülerini böyle tek sıra olacak şekilde küçültelerek koyalım.Mesela şöyle;(Eskiden böyle resim paylaşımını çok severdim, kendimde yapardım)



Böyle üçlü ekran görüntüsü gibi Bilmiyorum isteyen istediğini istediği şekilde paylaşır. Kurallara uyuyorsuunz sonuçta. Naparsanız yapın

 

asigsasi

Üye
konular kurallara uygun açılıyor sen resimle uğraşana kadar millet 50 konu açar
 
Tepkiler: Bahadir_fb

xavxmaxi

Emekli Yönetici
Hayırdır, moderatörlerimize laf söyleyen mi var
 
Tepkiler: Bahadir_fb, asigsasi ve İhtiyar007

Superfan

Üye
< Bu mesajı ne görüldü ne duyuldu >
 
Son düzenleme:
İlk sayfayı baştan oku
 

asigsasi

Üye
biz duruşumuzu daha önce de bozmadık bu saatten sonra da bozmayız merak etme
 
Tepkiler: Superfan, mürteza16 ve xavxmaxi

asigsasi

Üye
Bana söylemişsin bunu.

O zamanlar bir amacım vardı..Site hakkında da yazmıştım fakat yanlış anlaşılmadan dolayı bıraktım.
Senin bize yürüdüğün için olabilir mi?
ayrıntılara takılma kutlama bölümü diye bölüm varsa illaki konular da açılacaktır
 
Tepkiler: mürteza16
ayrıntılara takılma kutlama bölümü diye bölüm varsa illaki konular da açılacaktır
Konular açıyordum fakat cidden çok fazla yanlış anlaşıldı. Binlerce üye laf attı. Hâlâ yanlış anlaşılıyor.
 
Tepkiler: asigsasi

Superfan

Üye
Konular açıyordum fakat cidden çok fazla yanlış anlaşıldı. Binlerce üye laf attı. Hâlâ yanlış anlaşılıyor.

Yok la, ben sana laf atmıyom. Bahadir_fb ayrı bir şey diyom. Adamın her şeyi mercek altında Kutlamalar diye bir bölüm açılmışsa tabi ki kutlamalar olacak. Ben bu konuda kimseye yürümedim. Sadece bahadir hakkında işte böyle konuşuyordum. Herkes takip ediyor diye...bilmiyom herkes atladı balıklama. Bir daha girmicem bu konuya..canlı girdik ölü çıkıyoruz
 
Tepkiler: Bahadir_fb
Tepkiler: asigsasi