non-toXic
Üye
Bağlantı kullanılmıyor hatası
Bir kaç güne kadar gayet normal bir şekilde telefonumdan 3g aracılığıyla internete giriyordum sonra bende güncelleme var mı diye bakayım dedim ve sol üst köşede bağlantı kullanılmıyor hatası aldım ve wlan ile bağlanmak istediğimde de aynı hatayı alıyorum. Dün soft format attım telefona sorun hala devam ediyor.Yardımlarınızı bekliyorum, şimdiden teşekkürler.
Şöyle bir durumda olmuştu; soft formattan sonra telefon açılır açılmaz hemen ovi hesabı açın çıkıyor onu atlayamadım bu yüzden bende hesabı aç dedim ve ovi'ye bağlanılıyor yazısı çıktı ve kontörüm az olduğu için hepsini kullanarak internete bağlanmış fakat kontör bittiği için bağlantı yarıda kesildi ve işlemi atla yazısı çıktı ekrana.Bana şöyle geliyor ki telefonda çalışan bir program mı engelliyor interneti? :/