Bağlantı kullanılmıyor hatası

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
non-toXic

non-toXic

Üye
    Konu Sahibi
Bağlantı kullanılmıyor hatası
Bir kaç güne kadar gayet normal bir şekilde telefonumdan 3g aracılığıyla internete giriyordum sonra bende güncelleme var mı diye bakayım dedim ve sol üst köşede bağlantı kullanılmıyor hatası aldım ve wlan ile bağlanmak istediğimde de aynı hatayı alıyorum. Dün soft format attım telefona sorun hala devam ediyor.Yardımlarınızı bekliyorum, şimdiden teşekkürler.
 


TheCower

TheCower

Üye
Hard format at
 
non-toXic

non-toXic

Üye
    Konu Sahibi
Hard format yemiyor açıkçası. :( Şöyle bir durumda olmuştu; soft formattan sonra telefon açılır açılmaz hemen ovi hesabı açın çıkıyor onu atlayamadım bu yüzden bende hesabı aç dedim ve ovi'ye bağlanılıyor yazısı çıktı ve kontörüm az olduğu için hepsini kullanarak internete bağlanmış fakat kontör bittiği için bağlantı yarıda kesildi ve işlemi atla yazısı çıktı ekrana.Bana şöyle geliyor ki telefonda çalışan bir program mı engelliyor interneti? :/
 
non-toXic

non-toXic

Üye
    Konu Sahibi
Yok mu yardım edebilecek biri? Kontör yok o yüzden mi diye saçma bir tahmin yürüttüm kontör yükledim hala aynı. ne wlan'a nede 3g'ye tepki veriyor telefon
 
non-toXic

non-toXic

Üye
    Konu Sahibi
sorunu çözdüm, benim gibi aynı sorunu yaşayanlar için nasıl düzelttigimi anlatayım; telefona tekrardan soft format attım ve formattan sonra açıldığında ekrana Ovi nin üye girişi ekrana çıkıyor orada hesabım vara tıklayınca internete giremiyor o yüzden yeni hesap oluştura tıkladım ve internete girdi yeni hesap yarattım kendime sonra Ovi ekranı geçip telefon açıldığın da hiç bir problem kalmamıştı ve belki önceden yüklü olan bir yazılım engelliyordur diye yedekledigim dosyalardan sadece mesajlar ve rehberi geri yükledim hala bir sorun yok. Benzer hatayı alan arkadaşlar bu yolu deneyebilirler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt