bağlanamadım bir türlü

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
bağlanamadım bir türlü
arkadaşlar samsung galaxy s2 aldım ama bir türlü wifiden internete bağlanamadım kablosuz ağı görüyor bağlan diyorum "devre dışı,WEP ile güvenlik altına alındı" diyor nasıl bağlanacam bu cihazdan yardımcı olacak olan var mı
 

muscler

Üye
adsl'nin sinyal türü farklı olabilir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...